beantwoord

Mijn NS doet het niet

  • 14 december 2018
  • 28 reacties
  • 565 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Update: Ik heb helaas nog geen verdere terugkoppeling gekregen van onze IT-afdeling over een alternatieve oplossing.
Update: Ik heb nog steeds geen verder informatie gekregen. Ik heb nogmaals om een update gevraagd.
Update: Het probleem is opgelost! Na een uitvoerig onderzoek waaruit bleek dat het account wel gewoon werkten er dus mogelijk iets lokaal aan de hand was, zijn we er achter gekomen dat een Firewall uiteindelijk de boosdoener was voor de foutmelding die jellek kreeg. Het was vooral erg onverwacht omdat alleen het Mijn NS account hier last van bleek te hebben, nergens anders waren er vergelijkbare problemen, aldus jellek.

Voor de meelezers: Zoals blijkt uit deze case is het goed mogelijk dat er een lokale invloed is wat een probleem veroorzaakt bij een Mijn NS account. Om die reden vragen we ook meestal om cookies te verwijderen en anders browsers te proberen, gezien dit vaak al vele van deze lokale invloeden corrigeert. Probeer echter ook alert te zijn op de invloed van Firewalls of VPN's die ook effect kunnen hebben. Mocht je er zelf niet uitkomen en je de problemen alsnog niet zelf kunnen oplossen, dan kan er altijd contact opgenomen worden met onze Klantenservice. We kunnen in ieder geval onderzoeken wat er aan de hand is!

Reageer