beantwoord

Mijn ns doet het niet en ik krijg geen nieuw wachtwoord

• 5 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 339 Bekeken

Hoi!

Ik heb gister geprobeerd in te loggen op Mijn NS en ik kwam er maar niet in. Hij zei me dat mijn wachtwoord het niet in combinatie met mijn account deed. overigens probeerde ik het andaag nog eens en het lukte nog steeds niet...
Ik vroeg om een nieuw wachtwoord en kreeg het bericht dat er een linkje was verzonden. Dat klopte alleen niet, spam was leeg en in mijn normale inbox zat ie niet.
Ik las op het forum ergens dat t kan zijn dat mijn account niet is bevestigd, alleen kan ik daar geen mail van vinden. En toen ik een nieuw account op mijn mailadress probeerde te maken gaf de site aan dat er al wel een account bestond met mijn mailadres...

ik probeerde zonet nog te bellen, maar de callcentre blijkt heel druk te zijn

please help?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 augustus 2019, 18:44

Goedenavond Nadine Ririhena en welkom bij de NS Community!

Zoals je zelf al hebt gevonden kan het inderdaad zijn dat je ooit een uitnodiging hebt gekregen om een account aan te maken, maar die nooit hebt geaccepteerd. Jouw e-mail adres is dan al wel bekend door die uitnodiging, waardoor je ook geen nieuw account kunt aanmaken. Omdat het echter geen actief account is, werkt een wachtwoord reset helaas ook niet.

Contact met onze Klantenservice is in dit geval verstandig en ik begrijp dat je dit eerder vandaag ook al telefonisch geprobeerd hebt, maar zo snel geen collega aan de lijn kreeg. Ik weet niet of je inmiddels al geholpen bent, maar mocht je nog niet geholpen zijn kun je ook via een van onze andere kanalen contact op nemen, zoals Facebook, Twitter of door een Chatgesprek te starten. Is het zo onderhand al gelukt?
Bekijk origineel

9 reacties

Goedenavond Nadine Ririhena en welkom bij de NS Community!

Zoals je zelf al hebt gevonden kan het inderdaad zijn dat je ooit een uitnodiging hebt gekregen om een account aan te maken, maar die nooit hebt geaccepteerd. Jouw e-mail adres is dan al wel bekend door die uitnodiging, waardoor je ook geen nieuw account kunt aanmaken. Omdat het echter geen actief account is, werkt een wachtwoord reset helaas ook niet.

Contact met onze Klantenservice is in dit geval verstandig en ik begrijp dat je dit eerder vandaag ook al telefonisch geprobeerd hebt, maar zo snel geen collega aan de lijn kreeg. Ik weet niet of je inmiddels al geholpen bent, maar mocht je nog niet geholpen zijn kun je ook via een van onze andere kanalen contact op nemen, zoals Facebook, Twitter of door een Chatgesprek te starten. Is het zo onderhand al gelukt?
Hi,

Ik herken dit probleem en ook het antwoord, echter heb ik dat net met de klantenservice besproken en zij gaf mij helaas geen oplossing....

Dus ik denk dat ik de uitnodiging nooit heb geaccepteerd... wat kan ik het beste doen nu ik via de klantenservice niet verder kom?

Alvast dank!
Hi RenskeV. Welkom bij de Community!

Normaal gesproken zou je van mijn collega op de Klantenservice opnieuw een mail krijgen met de uitnodiging om het activeren van je account alsnog te regelen. Wat je mag doen is mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, geboortedatum en e-mailadres. Dan kan ik zorgen dat je de mail met de uitnodiging alsnog krijgt! Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Super! Dank je wel
Ik heb van RenskeV inmiddels een privébericht ontvangen. De collega van de Klantenservice heeft het account volledig verwijderd in plaats van de uitnodiging opnieuw te sturen. Er kan dan met het betreffende e-mailadres een nieuw Mijn NS account worden aangevraagd 🙂. Waarom er voor is gekozen het account volledig te verwijderen in plaats van het opnieuw sturen van de uitnodiging is mij om eerlijk te zijn een raadsel.

Ik verneem graag of het aanmaken van een nieuw account gelukt is @RenskeV 😃
Hallo @Denice NS ,

Ik heb je ook een privébericht gestuurd, aangezien ik hetzelfde probleem heb als RenskeV.
Zou super zijn als dit zo opgelost kan worden 😃 !

Alvast bedankt 🙂
@Denice NS thnx inmiddels is het nu gelukt! Bedankt voor de hulp en info!
Ik heb hetzelfde probleem en op de chat van de helpdesk weten ze er geen raad mee. Zouden jullie kunnen helpen?
Dag MaartenT en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat je hier ook mee kampt. Kan je mij een privébericht sturen met je gegevens? Dan kijk ik even met je mee.

Reageer