beantwoord

Mijn ns doet het niet en ik krijg geen nieuw wachtwoord

  • 5 augustus 2019
  • 17 reacties
  • 956 Bekeken

Hoi!

Ik heb gister geprobeerd in te loggen op Mijn NS en ik kwam er maar niet in. Hij zei me dat mijn wachtwoord het niet in combinatie met mijn account deed. overigens probeerde ik het andaag nog eens en het lukte nog steeds niet...
Ik vroeg om een nieuw wachtwoord en kreeg het bericht dat er een linkje was verzonden. Dat klopte alleen niet, spam was leeg en in mijn normale inbox zat ie niet.
Ik las op het forum ergens dat t kan zijn dat mijn account niet is bevestigd, alleen kan ik daar geen mail van vinden. En toen ik een nieuw account op mijn mailadress probeerde te maken gaf de site aan dat er al wel een account bestond met mijn mailadres...

ik probeerde zonet nog te bellen, maar de callcentre blijkt heel druk te zijn

please help?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 augustus 2019, 18:44

Goedenavond Nadine Ririhena en welkom bij de NS Community!

Zoals je zelf al hebt gevonden kan het inderdaad zijn dat je ooit een uitnodiging hebt gekregen om een account aan te maken, maar die nooit hebt geaccepteerd. Jouw e-mail adres is dan al wel bekend door die uitnodiging, waardoor je ook geen nieuw account kunt aanmaken. Omdat het echter geen actief account is, werkt een wachtwoord reset helaas ook niet.

Contact met onze Klantenservice is in dit geval verstandig en ik begrijp dat je dit eerder vandaag ook al telefonisch geprobeerd hebt, maar zo snel geen collega aan de lijn kreeg. Ik weet niet of je inmiddels al geholpen bent, maar mocht je nog niet geholpen zijn kun je ook via een van onze andere kanalen contact op nemen, zoals Facebook, Twitter of door een Chatgesprek te starten. Is het zo onderhand al gelukt?
Bekijk origineel

17 reacties

Er bestaat een omweg hiervoor. Je kan via onze webshop een OV-fiets abonnement aanschaffen en gelijk in laten gaan. Daarna kunnen wij bij de klantenservice dit abonnement omzetten in een NS Flex abonnement.

Hallo,

 

Ik kan mijn account niet activeren. Ik krijg namelijk geen nieuwe wacht woord link toegestuurd. 
De telefonische klantenservice kan mij hier ook niet aan helpen. Er schijnt een storing te zijn maar dit is al enkele weken het geval. En ik wil graag een nieuwe ov chipknip aanvragen met een flex abonement. 

 

 

Hallo Lisa_Blanker en welkom bij de NS Community,

 

Wat vreemd dat je lang in de wacht staat. Momenteel is het niet erg druk en ik wil je adviseren om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via 030 - 7515155. onze Live-Chat is wel erg druk. Via Twitter en Facebook kan je ook rekenen op een snel antwoord momenteel.

Beste, 

Ik heb problemen om in te loggen op mijn ns account. Ik heb geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen maar die mail krijg ik nergens binnen maar als ik een account probeer aan te maken op mijn emailadres krijg ik de melding dat die al bestaat. Ik probeer al twee dagen de klantenservice te bereiken maar daar zijn de wachttijden erg lang wordt er aangegeven en op een andere manier de klantenservice te bereiken.

Ik hoop dat het op deze manier opgelost kan worden zodat ik weer gebruik kan maken van mijn account. 

Met vriendelijke groet, 

Lisa Blanker 

Goedemiddag Amykk en welkom bij de NS Community?

Zou je mij een privébericht willen sturen met je gegevens (NAW, geboortedatum en e-mail adres)? Dan kijk ik even mee.

Hoi NS, 

Ook ik blijk hetzelfde probleem te hebben. Probeer al een tijdje in mijn profiel te komen maar het lukt steeds niet! Ik heb echter wel een actief account aangezien ik een abonnement heb, die ik graag wilde veranderen voor de deadline. Help!

Groeten,

Amy

Goedemorgen TessH en welkom bij de Community!

Jammer om te lezen dat mijn collega's je niet hebben kunnen helpen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je gegevens? Dan kijk ik even mee.
Beste NS,

Ik ben tegen hetzelfde probleem aangelopen als hierboven genoemd. Is het mogelijk om via deze weg een nieuwe activatielink te krijgen. Mijn laatste telefoontje met de helpdesk was weinig succesvol.

Vriendelijke groeten,
Tess
Dag MaartenT en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat je hier ook mee kampt. Kan je mij een privébericht sturen met je gegevens? Dan kijk ik even met je mee.
Ik heb hetzelfde probleem en op de chat van de helpdesk weten ze er geen raad mee. Zouden jullie kunnen helpen?
@Denice NS thnx inmiddels is het nu gelukt! Bedankt voor de hulp en info!
Hallo @Denice NS ,

Ik heb je ook een privébericht gestuurd, aangezien ik hetzelfde probleem heb als RenskeV.
Zou super zijn als dit zo opgelost kan worden 😃 !

Alvast bedankt 🙂
Ik heb van RenskeV inmiddels een privébericht ontvangen. De collega van de Klantenservice heeft het account volledig verwijderd in plaats van de uitnodiging opnieuw te sturen. Er kan dan met het betreffende e-mailadres een nieuw Mijn NS account worden aangevraagd 🙂. Waarom er voor is gekozen het account volledig te verwijderen in plaats van het opnieuw sturen van de uitnodiging is mij om eerlijk te zijn een raadsel.

Ik verneem graag of het aanmaken van een nieuw account gelukt is @RenskeV 😃
Super! Dank je wel
Hi RenskeV. Welkom bij de Community!

Normaal gesproken zou je van mijn collega op de Klantenservice opnieuw een mail krijgen met de uitnodiging om het activeren van je account alsnog te regelen. Wat je mag doen is mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, geboortedatum en e-mailadres. Dan kan ik zorgen dat je de mail met de uitnodiging alsnog krijgt! Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Hi,

Ik herken dit probleem en ook het antwoord, echter heb ik dat net met de klantenservice besproken en zij gaf mij helaas geen oplossing....

Dus ik denk dat ik de uitnodiging nooit heb geaccepteerd... wat kan ik het beste doen nu ik via de klantenservice niet verder kom?

Alvast dank!
Goedenavond Nadine Ririhena en welkom bij de NS Community!

Zoals je zelf al hebt gevonden kan het inderdaad zijn dat je ooit een uitnodiging hebt gekregen om een account aan te maken, maar die nooit hebt geaccepteerd. Jouw e-mail adres is dan al wel bekend door die uitnodiging, waardoor je ook geen nieuw account kunt aanmaken. Omdat het echter geen actief account is, werkt een wachtwoord reset helaas ook niet.

Contact met onze Klantenservice is in dit geval verstandig en ik begrijp dat je dit eerder vandaag ook al telefonisch geprobeerd hebt, maar zo snel geen collega aan de lijn kreeg. Ik weet niet of je inmiddels al geholpen bent, maar mocht je nog niet geholpen zijn kun je ook via een van onze andere kanalen contact op nemen, zoals Facebook, Twitter of door een Chatgesprek te starten. Is het zo onderhand al gelukt?

Reageer