beantwoord

Mijn ns doet het weer is niet!!!

• 25 januari 2017
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

kan weer niet mijn reishistorie opvragen via mijn ns, vind het nu wel vervelend worden. eerst doet mijn ww het weer is niet , opnieuw instellen en dan kan ik niet mijn reishistorie bekijken, fout opgetreden geeft ie telkens aan.
ik moet die uitprinten voor mijn werk. help??
icon

Beste antwoord door Chiel NS 25 januari 2017, 22:25

Goedenavond Ikkevh, en welkom op het forum.

Wat vervelend dat je Mijn NS geen reisgegevens in kan zien. Zou je misschien even in 'Mijn Producten' kunnen kijken, of daar misschien 2 OV-chipkaarten in staan, waarvan er een verouderd of geblokkeerd is? Die verwijderen lost vaak het probleem meteen op. Laat je even weten of dit geholpen heeft?
Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond Ikkevh, en welkom op het forum.

Wat vervelend dat je Mijn NS geen reisgegevens in kan zien. Zou je misschien even in 'Mijn Producten' kunnen kijken, of daar misschien 2 OV-chipkaarten in staan, waarvan er een verouderd of geblokkeerd is? Die verwijderen lost vaak het probleem meteen op. Laat je even weten of dit geholpen heeft?
hallo, dank je wel voor je bericht, heb ze net verwijderd en nu doet ie wel.wel apart dat ze dus nu gewoon blanco stonden en gisteren nog te zien waren, maakt verder niet uit ,hij doet het dat is het belangrijkste ! tnx

Reageer