beantwoord

Mijn NS en interne systeem NS herkent nieuw (nieuwbouw) adres niet

• 13 november 2017
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Goedemorgen,

Een half jaar geleden ben ik verhuisd naar een nieuwbouwwoning en heb toen mijn adres gewijzigd. Ik zag dit topic ook eerder in het forum, maar dat is afgesloten, dus post ik het als een nieuw onderwerp. Als ik het adres wijzig, lijkt het alsof MijnNS het registreert, maar een dag later staat er een verkeerd adres. Dat adres is bij mij om de hoek; de postcode verschilt met 1 letter, en de straatnaam is bijna hetzelfde. Rekeningen zijn waarschijnlijk naar dat adres gestuurd, waardoor ik die nooit heb gezien.

Er is een aanpassing door ICT in het interne systeem van de NS nodig. Ik heb recent diverse malen naar de klantenservice gebeld, maar het is nog niet gewijzigd. Daarom probeer ik het via deze weg. Zouden jullie er zo snel mogelijk iets aan willen doen? Ik kan nu geen nieuw NS abonnement afsluiten, omdat de OV chip kaart dan naar het verkeerde adres wordt gestuurd. Ik reis dus duurder dan nodig, omdat ik losse kaartjes moet kopen.

Bij voorbaat dank dank voor jullie reactie.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 november 2017, 10:36

Hallo LisanB en welkom op het NS Serviceforum,

Spijtig dat zo is gelopen. Ik los het graag voor je op. Zou je mij een privébericht willen sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik ontvang dan graag je voorletter(s), achternaam, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en het nieuwe adres.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo LisanB en welkom op het NS Serviceforum,

Spijtig dat zo is gelopen. Ik los het graag voor je op. Zou je mij een privébericht willen sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik ontvang dan graag je voorletter(s), achternaam, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en het nieuwe adres.
Ons systeem pakt het adres van LisanB niet. Ik heb dit doorgezet zodat haar adres kan worden toegevoegd.
Momenteel is onze IT-afdeling nog met het probleem bezig. Ik kan helaas niets hierover vertellen, maar we zijn er nog mee bezig.
Helaas is onze IT-afdeling nog bezig. Ik heb een reminder verstuurd dat ik graag zie dat dit wordt opgelost.
Ik heb vandaag wederom desbetreffende afdeling laten weten dat ik graag zie dat dit snel wordt verwerkt. Helaas is dit nog niet opgelost.

Reageer