beantwoord

mijn NS error

• 5 juli 2019
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Hallo ik heb 13 dagen geleden een mijn NS aangemaakt en heb een code via de post gekregen. Ik heb deze vorig weekend al geprobeerd te activeren en nu net weer. Ik kreeg toen al een foutmelding en nu alweer, over een authentication failure error. Ik vind dit erg vervelend omdat ik blijkbaar een werkend mijn NS account nodig heb om een flex abonnement te kopen. Kan dit opgelost worden? Ik moet straks een nieuwe code aanvragen en daar weer op wachten, alleen omdat jullie website het niet doet...
icon

Beste antwoord door Danny NS 6 juli 2019, 11:01

[h4]Hoi samuel111111 en welkom bij de NS Community![/h4]

Het lijkt erop dat er iets niet goed gaat in je Mijn NS account. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Heb je al een NS-abonnement en wil je wijzigen naar NS Flex? Of wil je NS Flex als een volledig nieuw abonnement aanschaffen?
Bekijk origineel

1 reactie

[h4]Hoi samuel111111 en welkom bij de NS Community![/h4]

Het lijkt erop dat er iets niet goed gaat in je Mijn NS account. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Heb je al een NS-abonnement en wil je wijzigen naar NS Flex? Of wil je NS Flex als een volledig nieuw abonnement aanschaffen?

Reageer