beantwoord

Mijn NS geeft aan: geen factuur beschikbaar. Hoe kan ik mijn facturen bekijken?

• 26 March 2021
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

Ik kan mijn facturen niet bekijken op mijn NS omdat hij aangeeft dat er geen facturen beschikbaar zijn terwijl ik per email wel informatie krijg dat er facturen beschikbaar zijn.

icon

Beste antwoord door Robert B 26 March 2021, 20:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Mogelijk sta je op één of andere manier dubbel in het systeem. Neem contact op met de klantenservice, die kan dat checken en het laten verhelpen. 

Je bent zeker niet de enige bij wie dit het geval is (of was), zie bv ook 

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Waren de facturen voorheen wel zichtbaar? Dan zal het een storing zijn.

Uiteraard moet je wel inloggen bij Mijn NS met als gebruikersnaam het e-mailadres waar die meldingen over facturen op binnen komen. Alleen de contracthouder kan facturen inzien, het koppelen van een kaart aan een andere Mijn NS account is niet voldoende.

Misschien is er iets mis met je account, neem dan contact op met NS via telefoon, chat, Twitter of Facebook.

Zie ook 

Bedankt voor je antwoord. Ik ben sinds kort overgestapt van NS Flex naar Weekend Vrij abbonement en heb voor NS Flex wel facturen kunnen bekijken. Het account waarmee ik inlog moet het juiste zijn aangezien mijn abbonement die vermeld staat wel klopt.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en het probleem is verholpen. Ik stond inderdaad twee keer in hun systeem. Bedankt voor de suggesties!

Reputatie 7
Badge +3

Fijn dat het opgelost is.

Reageer