beantwoord

Mijn ns geeft bij Traject Vrij ook weken na data de kosten van een reis nog niet weer.

• 2 september 2015
  • 7 reacties
  • 189 Bekeken

Beste mensen,

Twee dingen:
- Enkele weken geleden stelde ik een vraag waar ik nog geen antwoord op heb gekregen, zie:
https://forum.ns.nl/abonnementen-2/kids-vrij-abonnement-408/index1.html#post99373
- Ik gebruik Mijnns om zakelijke reiskosten te declareren. Ik heb een traject vrij abonnement. Bij reizen buiten mijn traject van enkele weken geleden staat er echter nog steeds een bedrag van € 0,00. Dit is me al vaker opgevallen. Kan deze bug worden opgelost?

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Paul
icon

Beste antwoord door Sivan NS 3 september 2015, 10:20

Ik heb je kaartnummer verwijderd, omdat dit privé is.

Na de bestelling van het Traject Vrij en het Kids Vrij abonnement, heb je een e-mail gehad. Hierin stond over het Kids Vrij:
Bijabonnement(en)
OV-chipkaart: ***************
Abonnement: Kids Vrij
Prijs bijabonnement: € 0,00 per jaar
Looptijd: 1 jaar
Ingangsdatum: 4 augustus 2014

De looptijd is zodoende vermeld. Daarnaast heb je alleen voor het Traject Vrij een verlengmail gehad.

Ik zie dat je inmiddels op 16 augustus een nieuw Kids Vrij hebt besteld, dat 4 september ingaat.
Bekijk origineel

7 reacties

Scherp, Tochjo. In dit geval heb ik echter een algemeen signaal uitgezet m.b.t. onze procescommunicatie 🙂.
Badge +3
Bijabonnementen gekocht na 19 juli 2014 worden wel automatisch verlengd. Dan zijn er inmiddels toch geen bijabonnementen meer die nog vanzelf stoppen? Misschien kan de afdeling procescommunicatie zich dan beter met andere zaken bezighouden dan met het opzetten van een systeem om reminders te sturen in situaties die zich in de toekomst niet meer gaan voordoen 🙂
Hoi Paul. Ik snap heel goed dat je liever had gezien dat wij een reminder hadden gestuurd met betrekking tot het aflopen van het bijabonnement. Ik zal dit dan ook zeker doorgeven aan mijn collega's die over de procescommunicatie gaan.
Inderdaad, u bent vast helemaal juridisch ingedekt, maar het is wel ontzettend raar en klantonvriendelijk. De reactie is dan ook nogal bureaucratisch en past helemaal niet bij de wijze waarop je om dient te gaan met een goede klant.
Met vriendelijke groet,
Paul

Na de bestelling van het Traject Vrij en het Kids Vrij abonnement, heb je een e-mail gehad. Hierin stond over het Kids Vrij:
Bijabonnement(en)

De looptijd is zodoende vermeld. Daarnaast heb je alleen voor het Traject Vrij een verlengmail gehad.

Ik zie dat je inmiddels op 16 augustus een nieuw Kids Vrij hebt besteld, dat 4 september ingaat.

Bijabonnement(en)

Beste Sivan,
Mijn nummer van mijn Traject Vrij abonnement is ****.
Groeten,
Paul
Goedemorgen Paul. Vervelend dat je vraag in het andere topic niet is beantwoord. Excuses daarvoor.

Kun je mij het referentienummer van het Kids Vrij of het Traject Vrij abonnement geven? Dan kijk ik graag even met je mee.

Het klopt verder dat er problemen zijn met het inzien van de ritprijs op MijnNS. Hier wordt aan gewerkt. Je kunt deze gegevens wel opvragen via Klantenservice.
Goedemorgen Paul. Vervelend dat je vraag in het andere topic niet is beantwoord. Excuses daarvoor.

Kun je mij het referentienummer van het Kids Vrij of het Traject Vrij abonnement geven? Dan kijk ik graag even met je mee.

Het klopt verder dat er problemen zijn met het inzien van de ritprijs op MijnNS. Hier wordt aan gewerkt. Je kunt deze gegevens wel opvragen via Klantenservice.

Reageer