beantwoord

Mijn NS heeft weer storing, toont foutmelding

• 4 december 2017
  • 9 reacties
  • 232 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Als ik inlog op mijn NS voor consumenten wordt ik 4 (of meer) keer doorgestuurd naar dezelfde pagina. Vervolgens toont deze de foutmelding "Er is een fout opgetreden", en staat er in de URL "&state=%2Fdashboard#./error/AUTHENTICATION_FAILURE".

Ik kan al een paar dagen niet inloggen. Cache is al eens geleegd, net als de cookies en sessiebestanden.

Kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 6 december 2017, 17:42

Dit is een afwijzing van de Geld Terug Bij Vertragingsclaim, je kunt hierop reageren met aanvullende informatie over jouw reis, zodat de claim nogmaals in behandeling wordt genomen Bob.
Bekijk origineel

9 reacties

Hallo Shenkie en welkom op het NS Forum,

Momenteel hebben wij nog te maken met een storing die gaande is. Helaas is het advies om nog even geduld te hebben. We werken hard aan een oplossing.
Ik kan ook al ene paar dagen niet inloggen op mijn NS.
Hoe lang gaat dit nog duren?

Vriendelijke groet
Ik heb net zelf even geprobeerd om in te loggen en dit lukte zonder problemen. Je kan een andere browser proberen en/of je cookies en browsergeschiedenis even wissen, opnieuw opstarten en het even opnieuw proberen.
Ik krijg de melding "Wij hebben geen vertraging geconstateerd op de door u aangegeven reis" terwijl volgens de gegevens de trein er bijna een uur (normaal 15 minuten) over deed.
Ik kan door die waarschuwing niets indienen?!
Reputatie 7
Dit is een afwijzing van de Geld Terug Bij Vertragingsclaim, je kunt hierop reageren met aanvullende informatie over jouw reis, zodat de claim nogmaals in behandeling wordt genomen Bob.
Badge +3
Of vul dit formulier in. Vroeger kon je daar bij stap 4 uitleg geven maar die optie is verdwenen zo te zien.

Bij een afwijzing (die krijg je per e-mail) kan je daar een reply op doen met je uitleg, zodat het door een perssoon afgehandeld wordt.

Houd wel rekening met een week of 8 doorlooptijd.
Net gedaan, een reply op de afwijzing.
Vroeger kon je daar bij stap 4 uitleg geven maar die optie is verdwenen zo te zien.

Dat viel me ook op, beetje raar.. Het zal er wel op uitdraaien dat een trein die niet gereden heeft kan niet vertraagd zijn...
Ook de automatische mail dat er geen vertraging zou zijn geweest zet mij neer als leugenaar/fraudeur... en dat voor 2,50...
Vertraging is erkend, krijg mijn 2.50. Maar waarom de computer mij en de NS medewerker geen gelijk geeft..

Reageer