beantwoord

Mijn ns in de app niet beschikbaar

• 20 augustus 2018
  • 16 reacties
  • 1169 Bekeken

Al enige tijd is Mijn ns in de Reisplanner extra app niet beschikbaar. Noch in de ios noch in de Android app. Hierdoor kan ik niet snel controleren of ik in- of uitgecheckt ben. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden. Via de website kan ik overigens wel Mijn ns raadplegen. Hartelijk dank. Paul
icon

Beste antwoord door Robert B 20 augustus 2018, 21:59

Hi Paul,

Probleem is bekend (app toont blank scherm) en soms speelt het ook op de website (er verschijnt een draaiend rondje en dan niets of een foutmelding).

Is al enkele dagen maar wordt hard aan gewerkt. Via de website https://login.ns.nl werkt het vaak wel, soms niet.

Geduld dus. De app heeft al enkele (geforceerde) achtergrond-updates gekregen maar het probleem bestaat dus nog steeds. Als je een update voor je kiezen krijgt, die gewoon (stilletjes) laten installeren dus.
Bekijk origineel

16 reacties

Badge +3
Hi Paul,

Probleem is bekend (app toont blank scherm) en soms speelt het ook op de website (er verschijnt een draaiend rondje en dan niets of een foutmelding).

Is al enkele dagen maar wordt hard aan gewerkt. Via de website https://login.ns.nl werkt het vaak wel, soms niet.

Geduld dus. De app heeft al enkele (geforceerde) achtergrond-updates gekregen maar het probleem bestaat dus nog steeds. Als je een update voor je kiezen krijgt, die gewoon (stilletjes) laten installeren dus.
Robert, dan je wel voor je snelle reactie. Het is prettig te weten dat er aan gewerkt wordt. Prettige avond. Paul
Badge +3
Ziet dit er bekend uit?

Dan geduld dus... kan nog wel even duren denk ik. Beter dan 'Probeer het zometeen nog eens' want dan blijf je aan de gang. 😥
Hallo pelbertse en welkom bij de NS Community.

De reactie van Robert B klopt helemaal. We hebben helaas al een paar dagen last van een storing waardoor reishistorie niet of nauwelijks inzichtelijk is. Via de website van de Klantenservice OV-chipkaart kun je wel je reishistorie nakijken. Vooralsnog is dat een goede tussenoplossing.
Heb zelfde in app. Mijn ns tijdelijk niet beschikbaar ( al dage zo) reis kan niet opgehaald worde of niet beschukbaar
In het andere topic over het inzien van reishistorie heb ik je gevraagd om de gegevens, Elian019. Ik wil voorstellen om het in dat topic verder op te pakken.

Bij het opstarten van de App komt telkens het bericht:

Sorry 

Mijn NS tijdelijk niet beschikbaar 

Probeer opnieuw. 

War kan ik hieraan doen? 

Badge +3

Zal wel een storing zijn want ik krijg de melding ook, als ik via Meer naar Mijn NS ga.

Nog steeds? Inmiddels kan ik er op IOS weer in.

Ik denk niet dat @Peter vd K hier snel op zal reageren. Topic is 7 uur geleden geopend. Maar goed MijnNS en storingen zijn nog steeds hele goede vrienden van elkaar merk ik :grinning:

Aan onze kant heeft het Mijn NS accounts-system een flinke lik verf gehad en sindsdien heb ik geen storingen meer waargenomen. Ik denk dat het eerder een app-probleem is (geweest).

Bij mij nog steeds een probleem:

Eerst draait het NS logo een paar keer rond en dan verschijnt: sorry, Mijn NS tijdelijk niet beschikbaar, probeer opnieuw.

Oei! Zou je dit aan de ontwikkelaars van de app willen laten weten? Dat kan via Meer > App support > Contact app support > Probleem in de App (bug)

Heb ik al gedaan, dus afwachten. 

Badge +3

Ja, afwachten.. 18-05-2020 om 23:00 met al mijn kaarten en accounts.

App versie 6.0.44 - 3113 (Android) de website werkt overigens prima.

Geen idee overigens wat ik verder in de app zou willen doen met Mijn NS… Oh wacht die klassewissel binnen 15 minuten na inchecken natuurlijk!

Reiskosten kloppen dus ook niet.. Die reis Ehv-Wd (die was vr 25 okt 2019 op die kaart) heeft me echt gewoon € 10,50 gekost (Flex Dal Voordeel, 40% korting).

Korte conclusie.. De app is stuk (zowel Android als Apple)! :sweat_smile: En nee het ligt niet aan uw Mijn NS account want die doet het gewoon dus.

Badge +3

Voor @Peter vd K zie ook https://community.ns.nl/de-ns-reisplanner-58/samenreisticket-dal-optie-uitzetten-in-de-app-65192

Neem aan dat het bekend is bij de ontwikkelaars en anders kan je de feedback optie in de app gebruiken, of een heuse/echte mail sturen naar m-lab@ns.nl die komt ook wel aan ooit of ergens.. 

En voor de pessimisten hier over e-mailen naar NS.. Niet te hard schrikken als je binnen een dag of twee gewoon een zinnige reactie krijgt! Maar dat terzijde, kan ook twee maanden duren en dan een automatisch antwoord waar je niets aan hebt :sleeping:

Reageer