beantwoord

Mijn NS in NSapp

• 6 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 267 Bekeken

NS-app

Het is mogelijk in de app onder MIJN NS mijn ov-chipkaarten op te slaan. Tevens per kaart de opties:
•inchecken
•uitchecken
•vergeten checkout
aan dan wel uit te vinken en eke kaart een naam te geven.

Nou heb ik 3 kaarten waarvan ik 2 bij de NS gebruik: een NS Businesscard (zakelijk) en een chipkaart met een VDU (consument) erop.

Elke dag als ik de app open, is er iets mis.
•1 of beide kaarten zijn verdwenen
•1 of meerdere van de opties is uitgevinkt
•de naam van de kaart is verdwenen

Na de opties weer aan te zetten en de naam weer toe te voegen, sluit ik het schermpje af en weer open. 9 van de 10 keer is er iets uitgevinkt.

Zijn er nog meer mensen die dit hebben?
Hoe lossen we dit op?
icon

Beste antwoord door Robert B 7 augustus 2019, 19:31

Ik denk dat het mis gaat met consumenten/zakelijk, omdat dat twee verschillende mogelijkheden zijn om in te loggen in de app. Kan het niet testen helaas.
Bekijk origineel

6 reacties

Ik zet je probleem even op onze Community, in de hoop dat andere leden hier misschien handige tips voor hebben! 🙂
Badge +3
Ik denk dat het mis gaat met consumenten/zakelijk, omdat dat twee verschillende mogelijkheden zijn om in te loggen in de app. Kan het niet testen helaas.
Het rare is idd dat beide een eigen emailadres hebben waar ik mee inlog, maar als ik ingelogd ben, staat bij beide kaarten het emailadres wat ik bij mijn zakelijke account gebruik.

Raar genoeg kan ik met dit emailadres niet inloggen bij mijn consumenten-account.

Ik heb eigenlijk ook alleen maar last van dit account. De NS-businesscard blijft er gewoon in staan inclusief alle opties. Dus voordat ik met de trein ga, altijd even de opties weer aanzetten bij de VDU.
Badge +3
Ik vermoed dat op de achtergrond die opties gewoon bekend zijn, maar de app ze niet toont op de een of andere manier.
Ik gebruik de laatste tijd alleen de NS BusinessCard aangezien ik gewoon in Amsterdam reis met de trein (lang leve de SLT met z'n airco; tegen de aircoloze metro's (of de metro's zonder werkende airco's)) en daar werkt het in ieder geval goed.

Als ik een keer weer met de VDU ga, ga ik wel kijken wat er gebeurt ondanks dat alles uitgevinkt staat. 👍
Badge +3
Laat het gerust weten hier, ben benieuwd.

Reageer