beantwoord

Mijn NS inloggen

  • 23 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Wanneer ik inlog met mijn email lukt het niet meer, ik heb ook al wachtwoord vergeten geprobeerd maar ik krijg geen email opgestuurd (spam folders heb ik ook gechecked). ik heb een paar weken geleden NS flex op mijn studenten OV aangevraagd maar dat is helaas niet mogelijk.( ik heb er wel 31 euro voor betaald).
hoe los ik dit op? en ben ik de 31 euro kwijt?
icon

Beste antwoord door Iris NS 23 oktober 2018, 19:18

Welkom bij onze NS Community, micki2200 :)



Wat vervelend dat je deze mail niet ontvangt. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega kan je dan ook advies geven m.b.t. je NS Flex contract. Deze kun je namelijk wel op een andere OV-chipkaart zetten. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij onze NS Community, micki2200 :)

Wat vervelend dat je deze mail niet ontvangt. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega kan je dan ook advies geven m.b.t. je NS Flex contract. Deze kun je namelijk wel op een andere OV-chipkaart zetten. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer