beantwoord

Mijn NS inloggen lukt niet

• 2 mei 2017
  • 2 reacties
  • 1719 Bekeken

Hoi,
Ik kan niet inloggen op mijn Mijn NS account, hij herkent het wachtwoord niet
Ook kan ik mijn wachtwoord niet herstellen omdat ik steeds geen link krijg, een nieuw account aanvragen werkt ook niet omdat hij zegt dat mijn e-mailadres al in gebruik is.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen
Gr.
Laurens Kalverboer
icon

Beste antwoord door Thomas NS 3 mei 2017, 21:07

Voor de meelezers: Bij vele reizigers, en zo ook bij Laurens, was dit een veel voorkomend probleem. Meestal heeft dit te maken met het verifiëren van het Mijn NS-account via de e-mailbevestiging. Als dit niet gebeurt, zullen wachtwoordwijzigingen nooit verstuurd worden. Zoek dus eerst even je e-mailbox door om de verificatie te bevestigen voor je een wachtwoord wijzigt. Wij kunnen eventueel een nieuwe verificatie versturen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo Laurens Kalverboer en welkom op het NS Serviceforum.

Vreemd dat het inloggen niet werkt, heeft het voorheen wel goed gefunctioneerd? Wat je mag doen is mij een privébericht sturen (op mijn naam klikken en kies voor 'stuur bericht') met jouw volledige naam, adres, geboortedatum en e-mailadres (van jouw MijnNS account). Dan kijk ik er even naar.
Reputatie 7
Voor de meelezers: Bij vele reizigers, en zo ook bij Laurens, was dit een veel voorkomend probleem. Meestal heeft dit te maken met het verifiëren van het Mijn NS-account via de e-mailbevestiging. Als dit niet gebeurt, zullen wachtwoordwijzigingen nooit verstuurd worden. Zoek dus eerst even je e-mailbox door om de verificatie te bevestigen voor je een wachtwoord wijzigt. Wij kunnen eventueel een nieuwe verificatie versturen.

Reageer