Mijn NS, inloggen niet mogelijk

• 5 januari 2015
  • 13 reacties
  • 650 Bekeken

LS,

Afgelopen vrijdag lukte het niet om op 'Mijn NS'in te loggen, na een weekendje wachten lukt het echter nog steeds niet en krijg ik de volgende (weinig zeggende) melding bij een poging om in te loggen.

-----
Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.
Hoe nu verder?

Probeer het opnieuw
Terug naar de vorige pagina
-----

Ligt 'mijn NS' er uit ivm onderhoud/werkzaamheden of zijn er andere technische storingen.

Dank voor de response.

13 reacties

Badge
Walterwpq, welkom op het forum. Dat is wel vreemd, ik kan namelijk probleemloos inloggen op MijnNS. En je kon voorheen wel inloggen op MijnNS? Wil je nog een dag wachten en morgen opnieuw proberen? Lukt het dan nog steeds niet, mag je mij wel een privébericht sturen met je NAW-gegevens en je e-mailadres. Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Groet, Leny
Beste LenyNS,

Dank voor je antwoord.

Ik kon in het verleden idd inloggen bij 'Mijn NS', heb vorige maand nog m'n traject vrij abo verlengt.

Zojuist geprobeerd om:

- in te loggen met Internet explorer ipv Firefox, zelfde probleem.
- in te loggen op een andere pc, zelfde probleem.
- in te loggen vanaf de mobiel (Android), zelfde probleem
- ander wachtwoord aanvragen bij de gebruikersnaam, zelfde probleem.

Ik zal het vanavond nog eens vanuit huis proberen, zien of dat helpt.

Groet, Walterwpq

Update:

Als ik trouwens moedwillig een fout wachtwoord invoer, dan krijg ik wel de melding:

-
E-mailadres/gebruikersnaam en wachtwoord combinatie onbekend. Let op, als u uw account nog niet heeft geactiveerd kan uw registratie verlopen zijn.
-
LS,

Na verschillende login pogingen vanaf verschillend pc's/apparaten is het uiteindelijk gelukt om een wachtwoord reset verzoek er doorheen te krijgen. Inmiddels kan ik dan eindelijk weer inloggen.

Groet, Walterwpq
Badge
Oh, goed om te lezen dat het toch is gelukt. Hopelijk blijft dit zo. Dank voor bericht, fijne dag.
Beste NS'er, ik heb ook het probleem niet te kunnen inloggen. Zowel in Firefox als Chrome. Dat terwijl ik de cookies wel accepteer. Het is onuitstaanbaar, dit probleem bestaat namelijk al minstens een half jaar. Maanden terug heb ik er maar van af gezien, het hoog op te spelen, maar nu heb ik er genoeg van!!!
Dan wis ik de cookies (met CCleaner) en start opnieuw door de cookies weer te accepteren, maar nee, het lukt niet. Zowel bij Mozilla als bij Chrome krijg ik bijgaande foutmeldingen.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp/
of: welke andere klant van DE Nederlandse Spoorwegen kan mij helpen?
Vervelend voor je astroHuub, heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Vaak is het probleem wel te herstellen door je account te verwijderen zodat je deze opnieuw kan registreren.
Je kunt een account alleen verwijderen als je inlogt. Legt u dat nu eens uit, als je dus steeds maar niet kunt inloggen. Begrijpt u wel wat u zegt, beste Erryt NS? Ik vind u antwoord onbeholpen en nu druk ik me zacht uit!!!
Ik heb ondertussen met een ander mail adres een nieuwe account aangemaakt. Hoe verwijder ik de oude account zonder inloggen? Nu kan ik namelijk bij de optie 'Bescherm uw account' niet mijn oude, nog steeds te gebruiken mailadres (dat overigens ook aan deze website is gekoppeld) niet gebruiken.
Hoi astroHuub, ik snap dat je graag zsm weer aan de slag wilt met je MijnNS account. Mijn collega Erryt heeft je gevraagd om contact op te nemen met de klantenservice zodat we met je klantgegevens beter kunnen kijken naar de oorzaak van het probleem. Door een extra account aan te maken, gaan er namelijk juist meer dingen fout dan goed. Alleen mijn collega's en ik kunnen namelijk een MijnNS account verwijderen. Het kan ook voorkomen dat je oude account is verwijderd. Dit gebeurt soms wanneer er lange tijd niet is ingelogd. Om alles goed uit te pluizen en een oplossing te vinden, wil ik graag met je meekijken. Je mag me hiervoor een privébericht sturen met je naam, geboortedatum, postcode, huisnummer, OV-chipkaartnummer en e-mailadressen (allebei dus). Je kunt via andere kanalen contact opnemen met de klantenservice. Hier vind je je een aantal mogelijkheden. Laat je het aan me weten wanneer je via een ander kanaal geholpen wilt worden?
Dank voor je antwoord, ik heb maar een mail opgesteld met het verzoek mijn oude account te verwijderen (nadat ik met een ander mailadres een nieuwe account heb gemaakt)...
Is goed Huub, ik hoop dat je zsm een reactie hebt zodat dit opgelost kan worden 🙂 Fijne dag nog!
Dus heb ik braaf een mail opgesteld. Via jullie contactformulier email. Lukt het me vervolgens niet om die mail te versturen. Ik krijg althans geen bevestiging dat de mail is ontvangen/ verstuurd. De tekst luidt als:

Dus het probleem is dat ik niet in mijn oude account kan...
steeds weer de pagina op login.ns.nl die niet werkte. de melding is: "login.ns.nl heeft je te vaak omgeleid. Probeer je cookies te wissen".
Dat heb ik steeds weer keurig gedaan! maar het hielp geen snars.

Ik heb ondertussen met een ander mail adres een nieuwe account aangemaakt. Dit werkt allemaal wel.
Graag dus dan maar het verwijderen van de account met de gebruikersnaam xxx, kunt een account alleen verwijderen als je inlogt.

Dus kunnen jullie de oude account verwijderen? Nu kan ik namelijk bij de optie 'Bescherm uw account' niet mijn oude, nog steeds te gebruiken mailadres (dat overigens ook aan deze website is gekoppeld) niet gebruiken.
bij voorbaat dank,
Hoi astroHuub, goed dat je een e-mail hebt gestuurd. Op dit moment zit er een storing in het e-mailsysteem waardoor klanten niet automatisch een ontvangstbevestiging krijgen. Als je alle informatie via het contactformulier goed hebt ingevuld, ga ik ervan uit dat jouw bericht goed is aangekomen. Nog even geduld moet je daarom hebben voordat je het antwoord krijgt. Als je sneller geholpen wilt worden, kun je ook via een ander kanaal contact opnemen. Via de link die ik je al eerder stuurde zijn ook andere (online) kanalen te vinden. Succes!
Heb hetzelfde probleem!!! Ik kon niet inloggen. Daarop is Mijn account is verwijderd door NS .... Daarna kan ik geen account meer maken. 15 keer gebeld, maar geen enkele oplossing.Word nooit teruggebeld... Wat is de oplossing. Klantenservice heeft duidelijk geen oplossing. Wie kan ik bellen hiervoor?

Reageer