beantwoord

Mijn NS - inloggen werkt, maar zie geen gegevens?

  • 20 januari 2020
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Goedemiddag,

Het lukt me om in te loggen, echter krijg ik helemaal geen gegevens te zien. Geen reisinformatie, productinformatie e.d.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 20 januari 2020, 16:56

Goedemiddag Navin en welkom bij de NS Community!

Helaas is de storing waar we de afgelopen weken last van hebben gehad weer terug. Onder andere Mijn NS is hierdoor niet bruikbaar. Het enige wat ik je kan adviseren is om het later deze week nogmaals te proberen.

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag Navin en welkom bij de NS Community!

Helaas is de storing waar we de afgelopen weken last van hebben gehad weer terug. Onder andere Mijn NS is hierdoor niet bruikbaar. Het enige wat ik je kan adviseren is om het later deze week nogmaals te proberen.

Badge +3

Bij mij werkt het gewoon, storing alweer opgelost dus?

Sommige onderdelen werken inderdaad weer, maar nog niet alles helaas.

Badge +3

Het grootste probleem de vorige keer (volledige reishistorie) deed het bij mij in ieder geval. Facturen en Producten ook nog even gekeken zojuist.

Reageer