beantwoord

Mijn NS login

• 14 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 199 Bekeken

Beste…. mijn NS account is sinds manden niet meer bereikbaar….! betekend dat ik kan wel (technisch gezien) inloggen maar zie niet meer de ouderwets scherm met de samenvatting maar alleen soort linkjes scherm waar ik nergens mijn gegevens kan vinden... na manden!! van mails die amper beantwoord zijn en als beantwoord als goed als niks zeggen.. krijg ik ergens medewerker die de moeite nam om inhoudelijk eea te proberen (inloggen) en wat blijkt..??? 'Je hebt gelijk meneer' maar u bent de eerste klant van de NS dat dit probleem heeft... (groet eer?!) maar wij kunnen niks voor u doen....??!!!! Geloof u dit? Ik zal enorme waarderen als iemand over kan adviseren en sterker nog, iemand uit de NS die probeer mij probleem op te lossen enof serieus/ inhoudelijk te bekijken... is gewoon GEK dat zo grote bedrijf zo handelt!!! Soory voor de toon maar ben zoooooo gefrustreerd, ben eea gewent in 'biro' land maar dit is echt the Next level...

icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 november 2019, 14:43

Update: Het probleem is gevonden. De veroorzaker bleek een postbus registratie te zijn in ons klantensysteem, waardoor de koppeling met het bijbehorende Mijn NS account teniet werd gedaan, met een ‘leeg’ Mijn NS account als gevolg. Er wordt nog gewerkt aan een permanente oplossing, maar voor nu is de workaround om de adresregistratie aan te passen naar een woonadres in plaats van een postbus registratie. Van alle gebruikers die last hadden van dit probleem waar ik tot nu toe een terugkoppeling van heb gekregen heb ik begrepen dat een wijziging naar een woonadres het probleem heeft opgelost.

Bekijk origineel

9 reacties

Goedenavond Bas788 en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vreemd om te lezen dat er geen oplossing mogelijk zou zijn. Ik kijk graag even mee om bekijken wat er precies aan de hand is. Zou je mij een [url=https://community.ns.nl/inbox/conversation?with=41015]privébericht[/url] willen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres?

Ik bedoel maanden.. autocorrectie :grin:

Badge +3

Bij iemand anders kwam het omdat hij/zij Mijn NS benaderde via een oude snelkoppeling/favoriet/bladwijzer/bookmark.

Je zou je cache eens kunnen wissen en het proberen via https://login.ns/nl of https://ns.nl/mijnns 

Dank je robbert, ben bezig eea verder te checken..

Update: Ik ben via privéberichten in contact met Bas788, heb relevante informatie gekregen en ben momenteel in contact met een achterliggende afdeling om het probleem opgelost te krijgen.

Update: Helaas heb ik nog geen verder nieuws.

Weet niet of dit al is opgelost, maar ik had ook zoiets met mijn account. Slechts de helft was toegankelijk. Ik heb de klantenservice gebeld, mijn account is toen verwijderd en ik heb toen een nieuwe aangemaakt. En alles werkte weer zoals zou moeten. Ik heb ooit mijn e-mailadres veranderd, misschien is daar toen iets misgegaan.

Update: Ik ben nog steeds in overleg met achterliggende afdelingen en contactpersonen om dit op te lossen. Onlangs ben ik wel twee andere vergelijkbare voorbeelden onder ogen gekomen, dus ik hoop dat er daarmee vooruitgang geboekt kan worden.

Update: Het probleem is gevonden. De veroorzaker bleek een postbus registratie te zijn in ons klantensysteem, waardoor de koppeling met het bijbehorende Mijn NS account teniet werd gedaan, met een ‘leeg’ Mijn NS account als gevolg. Er wordt nog gewerkt aan een permanente oplossing, maar voor nu is de workaround om de adresregistratie aan te passen naar een woonadres in plaats van een postbus registratie. Van alle gebruikers die last hadden van dit probleem waar ik tot nu toe een terugkoppeling van heb gekregen heb ik begrepen dat een wijziging naar een woonadres het probleem heeft opgelost.

Reageer