beantwoord

mijn NS - Naam wijzigen

  • 6 november 2015
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Ik heb mij geregistreerd voor Mijn NS. Er staat echter een typefout in mijn naam....beetje suf. Nu wil ik dat graag aanpassen, maar deze velden zijn greyed-out en mogen niet aan gepast worden.

Kan dit toch op enige manier geregeld worden?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 6 november 2015, 14:42

Hoi Remco, en welkom op het forum.

Heb je zelf een account gemaakt?

Om je gegevens te wijzigen, handel je als volgt:
Stap 1: Inloggen in het Mijn NS account
Stap 2: Klik op Mijn gegevens
Stap 3: Wijzig de persoonsgegevens
Stap 4: Klik op 'Opslaan'

Probeer het vanavond nog even, hopelijk lukt het dan wel. Zo niet, bel dan even met 030-7515155.

@Srt: deze fout zou niet bij NS moeten kunnen liggen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Badge
Ervan uitgaand dat het hele proces is geslaagd/afgerond-want anders wacht je gewoon tot morgen voor nieuwe poging:
ALS je bekend bent als klant bij NS, vanwege een doorlopend ABO (geen stud-OV!) dan hebben zij de fout gemaakt.
ALS je dat niet hebt moet jij je hebben vergist.
In beide gevallen is er eigenlijk maar een oplossing; Servicecentrum bellen.
Hoi Remco, en welkom op het forum.

Heb je zelf een account gemaakt?

Om je gegevens te wijzigen, handel je als volgt:
Stap 1: Inloggen in het Mijn NS account
Stap 2: Klik op Mijn gegevens
Stap 3: Wijzig de persoonsgegevens
Stap 4: Klik op 'Opslaan'

Probeer het vanavond nog even, hopelijk lukt het dan wel. Zo niet, bel dan even met 030-7515155.

@Srt: deze fout zou niet bij NS moeten kunnen liggen.

Reageer