beantwoord

Mijn NS Opent niet: te veel doorverwijzingen

  • 7 July 2017
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Hoi,
Ik probeer in te loggen op Mijn NS, en krijg daarbij de volgende melding:



Dat heb ik al weken, in verschillende browsers en op verschillende computers. Ik heb eerder een email gestuurd, maar, behalve vriendelijke mailtjes waarin bevestigd werd dat het niet gelukt is om binnen zeven of veertien dagen te reageren heb ik daar niets meer op gehoord. Help!

Maartj
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 10 July 2017, 10:27

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Maaartje,

Vervelend dat je niet kan inloggen in het Mijn NS account. Op dit moment is er een achterstand bij de afdeling e-mail. Daarom ga ik kijken of ik je verder kan helpen.
Onstaat deze foutmelding nadat je de opgevraagde gegevens hebt ingevuld? Zo ja, zou je mij dan de onderstaande gegevens kunnen toesturen via een privebericht?
  • Postcode, huisnummer
  • Voorletters, achternaam
  • Geboortedatum
  • E-mailadres

Je kunt een privebericht sturen door op mijn naam te klikken 🙂
Update: Deze foutmelding is ontstaan doordat er 2 e-mailadressen aan het account waren gekoppeld. Het account is verwijderd en Maaartje heeft inmiddels een nieuw account aangemaakt. De foutmelding is verleden tijd 🙂

Reageer