beantwoord

Mijn NS-pagina met reishistorie blijft vernieuwen

• 29 september 2018
  • 29 reacties
  • 939 Bekeken

Ik heb een account aangemaakt op mijn NS en daar een OV-chipkaart aan gekoppeld. Als ik inlog wil ik de reishistorie bekijken maar na het laden van de gegevens gaat de pagina automatisch verversen, erg irritant. Zowel met Chrome als Safari-browser heb ik hetzelfde probleem. Iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Robert B 29 september 2018, 19:38

Welkom bij de NS Community!

Dat is een bekend probleem en ligt niet aan jou. Zie dit topic (gerelateerd).

Het lijkt iets met Apple iOS te maken te hebben. Werkt het via https://login.ns.nl wel?
Bekijk origineel

29 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Dat is een bekend probleem en ligt niet aan jou. Zie dit topic (gerelateerd).

Het lijkt iets met Apple iOS te maken te hebben. Werkt het via https://login.ns.nl wel?
Hier hetzelfde probleem op de laptop.
Pagina blijft verversen op Chrome en Edge. Dus niet alleen Apple iOS.
Link naar 'dit topic' van Robert B is dood.
Nee heb het ook op een Windows-machien dit probleem. En ja de link van Robert B. werkt niet
Heb er een filmpje van gemaakt: https://youtu.be/SggGx3gtFRk
Ik heb de link in Robert zijn post hersteld.

Je fimpje op Youtube kan ik helaas niet openen (Deze video is niet beschikbaar), slang035 😞.

Hebben jullie het probleem nog steeds?
Het probleem speelt nog steeds. Het youtube-filmpje is nu openbaar dus wel te openen
Dankjewel!

Heb je eventueel al geprobeerd de browser te deïnstalleren en opnieuw te installeren. Heb je de laatste versie van Chrome? Ik ervaar dit probleem zelf namelijk niet binnen Google Chrome (Version 69.0.3497.100) of Internet Explorer.
Ik heb het probleem zowel op mijn werk (Windows PC met Chrome) en thuis (iMac met Chrome en Safari). Allemaal geven ze dezelfde problemen
Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar onze IT afdeling. Heb je reeds geprobeerd wat ik in mijn vorige bericht heb gevraagd?
Ik heb het ook, heb het met Edge, Explorer, Chrome en Firefox geprobeerd. Bij alle vier gaat het mis als ik reisgeschiedenis wil opvragen.
Ja rikharmsen80 dan moet je alle 4 je browsers even herinstalleren zeggen ze dan 🙂
Even afwachten of we nog reactie krijgen van IT-afdeling
Dat was ik niet van plan :)
Ik wilde er idd mee aangeven dat het waarschijnlijk niet aan de browser ligt.
Ik heb hetzelfde probleem. Kan geen reishistorie opvragen. Heb alles al geprobeerd net als bovenstaande reagerende mensen. Heel irritant is dit. Voorheen heeft het altijd gewerkt. Nu lukt het niet, hoe kan dat ?...
Hier inderdaad hetzelfde probleem, in verschillende browsers geprobeerd op zowel laptop als mobiel...
probleem bestaat nog steeds. ook bij mij. ik wil verkeerde uitcheck terugvragen. dat lukt zo niet
Kennelijk ben ik dus niet het enige met dit probleem. Ook ik wil een vergeten uitcheck terugdraaien omdat de NS mijn vrouw vanwege een storing op wereldreis heeft gestuurd. Gisteren van ellende maar de klantenservice gebeld en na 15 minuten (!) wachten de hoorn neergelegd, zonder iemand gesproken te hebben. Net zo goed als de website dus......erg frustrerend
@NS waar blijft jullie reactie/oplossing?
Reputatie 5
Helaas kan ik jullie nog niet met positief nieuws komen verblijden. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing!
Vervelende is dat de moderatoren (die er ook niet zoveel aan kunnen doen) moeten blijven roepen dat er hard aan wordt gewerkt. Inmiddels duurt het nu dus 4 (werk)dagen - daarnet deed het probleem zich nog steeds voor. Bizar lang voor een commercieel bedrijf: dat je website het gewoon 4 dagen niet goed doet.

Als je op Facebook een PB plaatst krijg je al helemaal geen reactie en verder zwijgt NS in alle talen over het probleem: op de website, op Facebook en Twitter niets te vinden... Zo kenmerkend voor de manier waarop NS (niet) met zijn klanten communiceert.
Badge +3
Als je op Facebook een PB plaatst krijg je al helemaal geen reactie en verder zwijgt NS in alle talen over het probleem: op de website, op Facebook en Twitter niets te vinden... Zo kenmerkend voor de manier waarop NS (niet) met zijn klanten communiceert.

In ieder geval Twitter staat er vol mee (althans als je in Tweetdeck een NS_online kolommetje hebt of zo). Het antwoord is hetzelfde... Geduld, wordt aan gewerkt, geen ETA bekend.

Voorbeeld: https://twitter.com/mbrinkerink/status/1046698557644984320

Ik heb die persoon maar gevraagd (wilde gok) of hij zijn browser venster een stuk smaller kan maken. Dan is het in ieder geval te herleiden naar een CSS 'responsive' probleem o.i.d. Zo ontbreekt hier (community) ook de Plaats/Reageer/Opslaan knop soms als ik iets wil posten. Venster iets versmallen/verbreden lost dat op.
Helaas, het "refresh" probleem bestaat nog steeds (3-10-2018 11.30u). Dus geld terugvragen wordt dus weer voor onbepaalde tijd uitgesteld. Hopelijk wordt er na 3 dagen nog steeds hard aan gewerkt........
Ik vraag me af of het ook een week zou duren als de webpagina waarop je treinkaartjes koopt een dergelijke storing zou vertonen... 😵
Badge +3
Goed nieuws via Twitter..

Wel leuk de hele grappige discussie met Webcare die vooraf ging, hier:
https://twitter.com/Jesper_online/status/1047569959201767429 met name deze en wat volgde.. https://twitter.com/NS_online/status/1047576966050844673
Dus je moet Windows 10 èn Firefox èn een truc gebruiken...? Ik wacht nog maar even tot NS verder heeft gesleuteld...
In Chrome, Edge en IE onder W10 werkt het nog steeds niet.

Reisoverzicht van de laatste week en van deze maand lukt wél... hoe moeilijk kan het wezen? We zitten nu op een week!
Fijn dat er een workaround is voor sommige mensen. Echter, bij mij werkt het niet in Win10 met Firefox. In MacOS met Safari of Firefox is het probleem ook niet niet verholpen.
bij mij werkt het vanaf 3 sept al niet. had al gehoord van de storing. kreeg vanmorgen mail dat factuur klaar staat maar hij eeft aan dat ophalen niet mogelijk is. kan nergens zien welke koste ik gemaakt heb. gebruik vanaf 3 september ns flex, ook (onder kopje kosten deze periode) kan ik niets vinden abbonement = 0 dat snap ik, reis en overige koste had nu toch wel iets aan moeten geven
Ik krijg mijn reisoverzicht van september er wél uit als ik het in twee delen doe en zaterdag 15 september oversla... Ik weet niet of het toeval is, maar juist op 15 september heb ik bij een NS reis problemen gehad met uitchecken en toen heeft de Klantenservice op mijn verzoek een correctie gedaan.

Reageer