beantwoord

Mijn NS producten en reishistorie laden niet

• 10 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 419 Bekeken

Al sinds enkele dagen laadt mijn ns niets meer: mijn producten niet, mijn reishistorie niet...
Ik krijg de meldingen: "Op dit moment kan het systeem de producten op uw OV-chipkaart niet ophalen" en Het is niet gelukt om de huidige instelling voor het tonen van transacties te bepalen. Probeer het later nog een keer."

Ik heb maar één ov-chipkaart gekoppeld en ook heb ik meerdere brouwsers geprobeerd. Niets werkt.
Dit probleem is erg vervelend, zeker voor mensen met NS Flex die nu niet van abonnement kunnen wisselen en voor mensen die hun reizen willen declareren.

Is er toevallig wéér of nog stééds een storing (zag al posts van enkele weken geleden die opgelost zouden zijn)? En hoe lang gaat dit nog duren?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 10 oktober 2018, 13:34

Hallo Chantal12, welkom op onze Community!

Erg vervelend dat jij hier ook hinder van ondervindt. Er zijn inderdaad nog steeds een aantal problemen met het Mijn NS-account en het is nog onduidelijk wanneer dit is opgelost. Het is dus echt even afwachten helaas. Kan ik misschien iets voor je betekenen?
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Chantal12, welkom op onze Community!

Erg vervelend dat jij hier ook hinder van ondervindt. Er zijn inderdaad nog steeds een aantal problemen met het Mijn NS-account en het is nog onduidelijk wanneer dit is opgelost. Het is dus echt even afwachten helaas. Kan ik misschien iets voor je betekenen?

We zijn één jaar verder en nog steeds niet opgelost 🙁

Hoi 2020_zelfbetalen, welkom bij de NS Community!

Hier moet ik je verbeteren. Dit is een nieuwe storing. In de tussentijd is de app lang beschikbaar geweest. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb hetzelfde probleem, mijn producten laden niet in Mijn NS waardoor ik mijn NS Flex abonnement niet kan wijzigen. Is er een oplossing?

Reputatie 5
Badge

@Anna_S Als het niet lukt om in uw Mijn NS uw abonnement te wijzigen, kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice. Zijn kunnen dan via een intern systeem uw abonnement wijzigen.

Het advies is om contact op te nemen via de chat door op 'Chat met NS' te drukken of via Twitter/Facebook. Uiteraard zijn ze ook telefonisch bereikbaar.

Houdt er rekening dat het door de drukte langer kan duren voordat u een antwoord krijgt.

Reageer