Mijn NS registratie afronden niet mogelijk

• 3 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

Goedenavond.

Ik zit met het volgende heb mij een aantal dagen geleden gerigstreerd voor NS flex. Daarna wilde ik mij registeren voor mijn NS zodat ik mijn kaart kon koppelen en mijn reis data etc kon inzien.

Na het invullen van het registratie formulier wilde ik inloggen. Ik kwam op het scherm waar ik mijn persoonsgegevens moest invullen. Na dit gedaan te hebben en op verder te hebben geklikt, kwam ik op het controle scherm. Hier klikte ik nogmaals op verder. Maar dit herlaade de zelfde pagina keer op keer.

De volgende dag heb ik met jullie klanten service gebeld. De mevrouw wist mij te vertellen dat ik het flex abonnement had geregistreerd zonder email en dat ik daarna de registratie had gedaan voor mijn ns en dat de twee in conflict waren. Vreemd verhaal maar goed. Ze heeft daarna mijn ns account verwijderd en zei dat ik 24 uur moest wachten voor een volgende registratie.

Deze heb ik zojuist afgerond en ik zit nog met precies het zelfde probleem.

Overigens viel het me trouwens ook op dat er vandaag 20 euro automatisch opladen van mijn rekening is geschreven. Terwijl ik mijn NS flex gisteren heb opgehaald. Of dit nog van een ander moment kwam weet ik niet, dus laat ik het even in het midden. Maar aangezien de registratie niet op orden is heb ik wel vraagtekens.

Reproduceerbare stappen

1 Registreren mijn ns
2 Activatie mail binnen
3 Klik op link
4 Persoons gegevens invoeren
5 Klik op verder
6 Controle scherm zichtbaar
7 klik op verder
8 ga terug naar 6

Hopelijk heb jullie zo genoeg geinformeerd en zou ik dit graag snel opgelost zien.

Met vriendelijk groet,
E.A. Stuger

3 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Voor dat automatisch opladen, dat wordt altijd pas na enkele dagen geïncasseerd. In de omschrijving op je bankrekening kan je zien op welk tijdstip dat was.

Voor de rest geen idee waarom je geen Mijn NS account kunt aanmaken. Als het goed is heb je daarvoor bij de aanschaf of overstap naar Flex gewoon een uitnodiging voor gekregen, per je e-mail adres dus als daar nog geen account aan gekoppeld was 😃
Hallo eastuger, welkom op de NS Community.

Het spijt me dat het niet lukt met je Mijn NS-account! Klinkt als een bug die vast moet kunnen worden verholpen. Heeft mijn collega dan wel je e-mailadres toegevoegd? Ik denk dat je alleen via onze klantenservice verder kan worden geholpen. We zijn via Twitter en Facebook 24/7 bereikbaar. Je mag mij ook een privébericht sturen. Dan kijk ik even met je mee.

Net als Robert B zegt, duurt het een paar dagen voor het automatisch bijladen van saldo wordt geïncasseerd. Dat staat verder gelukkig los van je bestelling en account.

Hier boven het scherm waat ik vast zit

Na twee keer contact met de klanten service en via de livechat heb ik nog geen correcte oplossing.
Nu wordt er weer voorgesteld om mijn account te verwijderen.

Omdat er geen klant nummer aan mijn account is gekoppeld? Is het dat niet verstandig om gewoon een klant_nummer aan mijn "mijn ns" account te koppelen.

Ik heb dit account namelijk wel nodig. Want maak gebruik van NS flex in wil graag mijn verbruik kunnen inzien.

Reageer