beantwoord

Mijn ns reishistorie

  • 3 November 2015
  • 3 reacties
  • 498 Bekeken

Mijn reishistorie wordt al meer dan twee weken niet weergeven. De volgende foutmelding wordt weergeven:
Mijn reishistorie (trein)

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens.
(van deur tot deur) werkt ook niet.

Lekker handig als je een vertraging wil declareren. Ik heb mijn formulier vertraging ook nog niet ontvangen.

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 November 2015, 10:56

Bekijk origineel

3 reacties

Geen idee of het werkt, maar wellicht in een andere browser proberen?
Is er een verlopen ov-chipkaart gekoppeld aan uw account? In dat geval wordt de door u genoemde foutmelding gegeven. NS is hier al ontelbare malen op gewezen, maar vindt het blijkbaar niet nodig om deze fout op te lossen. De snelste oplossingworkaround is dus het verwijderen van de verlopen kaart.
Het is gelukt! Bedankt @theo

Reageer