Binnen Mijn NS (geen Flex) werkt inzien van je OV-fiets en Stallen op Rekening al weken (maanden?) niet meer.
Je krijgt de melding 'U heeft geen OV chipkaart toegevoegd' terwijl dat natuurlijk wel zo is (want de rest werkt gewoon)
Maar als je alle stappen volgt krijg je natuurlijk Deze kaart is al gekoppeld aan uw NS-account. Zonde van mijn tijd en die van de klantenservice (en niemand die het snapt "vreemd zeg, stuur een DM dan kijken we even mee").
Dit topic tikken kost me ook tijd. Ik heb normaal alle geduld en begrip dus ga normaal niemand lastig vallen over een storing, maar dit probleem duurt gewoon té lang vind ik.
Waarom ik dit vooral post is omdat het gisteren ineens wél ineens weer werkte zonder problemen! Dus begin vooral niet meer over cookies en browsers en historie wissen... want daat ligt het dus niet aan.
Ik dacht gossie, het is eindelijk opgelost! Maar nietes dus. Dus what the !$%& is er aan de hand?
Kan iemand daar eens serieus naar kijken? Iedereen krijgt volgens mij hetzelfde, dus via DM naar laten kijken via mijn NAW gegevens of geboortedatum heeft bijzonder weinig zin...
Klantnummer 20599849 is voldoende, en dat mag gewoon openbaar blijven staan want daar kan niemand anders dan NS iets mee, zonder controlevragen
