beantwoord

mijn ns site werkt niet naar behoren, Ns reageert niet

• 27 juni 2020
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

Mijn NS site werkt niet naar behoren, al erg veel contact over gehad met klantenservice en o facebook maar met geen enkele verbetering. Lijkt een never ending story te worden, ik vraag alleen een goed werkende site waar ik mijn gegevens op kan zoeken, maar bij door klikken gaat het fout, diverse browsers en al banalers geprobeerd maar Nottingham, niks nada, zaak zou gemeld zijn bij NS ict afdeling maar dit is ook al goed 2 maanden geleden en nog geen resultaat, ben ik de enige met dit probleem? Klanten service reageert nauwelijks, of erg laat of niet, wordt er moedeloos van

icon

Beste antwoord door Maxime NS 28 juni 2020, 13:47

Wat lastig dat er niets wordt gedaan nu om er voor te zorgen dat je wel gewoon alles in je account kan inzien. Via onze klantenservice is het dus al een tijd geleden doorgezet naar de IT afdeling? Ik kijk graag of ik iets voor je kan betekenen. Wil je mij je NAW-gegevens, e-mailadres en geboortedatum sturen in een privébericht? Dan kijk ik graag even met je mee. 

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Schrale troost, je bent niet de enige!

Hopelijk nodigt een moderator hier je uit om een PB/DM te sturen.

Ik heb begin van dit jaar dit enigszins cryptische topic geplaatst

https://community.ns.nl/mijn-ns-53/mijn-neverending-stor-ing-y-63690

Wat lastig dat er niets wordt gedaan nu om er voor te zorgen dat je wel gewoon alles in je account kan inzien. Via onze klantenservice is het dus al een tijd geleden doorgezet naar de IT afdeling? Ik kijk graag of ik iets voor je kan betekenen. Wil je mij je NAW-gegevens, e-mailadres en geboortedatum sturen in een privébericht? Dan kijk ik graag even met je mee. 

Medewerker Sacha heeft het voor me opgelost, dank hiervoor!

Bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat het is opgelost, Pu_ly62.

Reageer