beantwoord

Mijn ns startpagina foutmelding

  • 16 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Klopt dat dat mijn ns niet of slecht werkt krijg al weken een foutmelding en kan nergens op of bij
icon

Beste antwoord door Iris NS 16 oktober 2018, 17:36

Welkom bij onze NS Community, Johnnyboy :)

Er is weleens een storing in het systeem achter MijnNS, maar als je al weken problemen ervaart dan is er wat anders aan de hand. Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom bij onze NS Community, Johnnyboy :)

Er is weleens een storing in het systeem achter MijnNS, maar als je al weken problemen ervaart dan is er wat anders aan de hand. Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
I heb dir vraag staan via Facebook maar tot op heden geen reactie
Het is erg druk op dit kanaal, dus op het moment kan het een paar dagen duren voordat je hier reactie op krijgt. Als je graag meteen een medewerker wilt spreken dan kun je het beste telefonisch contact opnemen.

Reageer