beantwoord

Mijn NS storing

• 21 november 2018
  • 8 reacties
  • 358 Bekeken

Ik wilde inzien hoeveel ik tot nu toe had gereisd maar op Mijn NS staat in een keer dat ik geen abbo meer heb op mn OV kaart terwijl ik pas geleden een NS Flex abbo heb afgesloten.
Is er een storing oid?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 22 november 2018, 19:02

Voor de Meelezers: In sommige gevallen is het helaas nodig om het Mijn NS account van reizigers die zijn overgestapt naar Mijn NS te verwijderen om ze een nieuw account te laten maken. In dat nieuwe account kun je vervolgens wel alle handelingen uitvoeren. Mocht je problemen hebben met je Mijn NS kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Live Chat of Sociale Media.
Bekijk origineel

8 reacties

Hallo Quinten00, dat is vervelend.

Voor zover ik weet zijn er op dit moment geen storingen in het Mijn NS-account. Wanneer heb je het Flex abonnement afgesloten?
Mijn NS geeft inderdaad ook een storing aan. Reishistorie kan niet worden opgehaald en ik kan niet in mijn bestellingen kijken.
Ik heb inderdaad ook een storing. Als ik ergens klik kom ik hier terecht: https://www.ns.nl/mijn-ns-niet-beschikbaar.html

Bedankt voor het aangeven MichelleEijd, ik ga er een melding van maken. Hopelijk is dit snel opgelost!
Ik kan ook geen reishistorie of producten op kaarten bekijken via mijn ns.
En reishistorie staat wel degelijk al een paar jaar aan.

en als ik (ik ben web applicatie ontwikkelaar) onder de motorkap kijk zie ik inderdaad dat er een fout optreedt bij het ophalen van de reishistorie:
  1. Request URL: https://wsapis001.ns.nl/omni-transaction-api/ovcp/[mijnkaartnummer]/transaction?startDate=2018-11-13T23:00:00.000Z&endDate=2018-11-21T22:59:59.999Z
  2. Request Method: GET
  3. Status Code: 500 Internal Server Error
Voor de Meelezers: In sommige gevallen is het helaas nodig om het Mijn NS account van reizigers die zijn overgestapt naar Mijn NS te verwijderen om ze een nieuw account te laten maken. In dat nieuwe account kun je vervolgens wel alle handelingen uitvoeren. Mocht je problemen hebben met je Mijn NS kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Live Chat of Sociale Media.
het is overigens al opgelost, ik zag gisteren weer gewoon mijn reis historie
Ah, fijn Daniel!

Goed dat je dit even laat weten overigens 🙂

Reageer