beantwoord

Mijn NS storing bestellen abonnementen?

  • 22 mei 2019
  • 4 reacties
  • 265 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Is dit bij iedereen zo?
Probeer al een half uur in te loggen, wil een abonnement aan m'n NS toevoegen.
icon

Beste antwoord door Sander-VH 22 mei 2019, 11:28

Klopt, NS heeft op Twitter aangegeven dat er inderdaad een storing is! Even afwachten dus
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Klopt, NS heeft op Twitter aangegeven dat er inderdaad een storing is! Even afwachten dus
Beste Soph, welkom bij onze Community!

Ja, helaas hebben we te maken met een storing. Het betreft álles omtrent abonnementen, óók zakelijk! Ik zal het laten weten wanneer dit is opgelost.
Als het goed is doen Mijn NS en Zakelijk het weer, de rest nog niet.
Badge +3
Gremlins...en nu is Sandertje de sigaar!

Reageer