beantwoord

Mijn NS storing, hoe krijg ik mijn factuur?

• 21 januari 2020
  • 9 reacties
  • 355 Bekeken

Nog steeds problemen. Krijg nu de melding dat site niet werkt.

icon

Beste antwoord door Jouke NS 21 januari 2020, 13:26

Hallo SASKIA PETRA en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je problemen ervaart bij het ophalen van je facturen vanuit Mijn NS. Mijn NS had vanochtend wat problemen maar werkt inmiddels weer. Mocht je desondanks nog steeds problemen hebben kun je contact opnemen met onze Klantenservice

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4

Geduld is een schone zaak in dit geval.

Mijn NS ligt er vrijwel iedere maand rond de 20e/21e uit. Dit heeft iets te maken met het maken van de facturen. Als je enkele uren wacht, is Mijn NS weer bereikbaar.

Hallo SASKIA PETRA en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je problemen ervaart bij het ophalen van je facturen vanuit Mijn NS. Mijn NS had vanochtend wat problemen maar werkt inmiddels weer. Mocht je desondanks nog steeds problemen hebben kun je contact opnemen met onze Klantenservice

Ook vanochtend is Mijn NS weer down.

Is er een indicatie hoe lang dit duurt (als het onderhoud is)?

Reputatie 5
Badge

Nou nee, dat soort vragen kan NS nooit beantwoorden-behalve dan de gebruikelijke PR-blabla (Oh pardon-dat is ook nog een concurrent-blablabus).

Vertraging is immers het belangrijkste produkt van treinreizen.

De storing in Mijn NS heeft te maken met het achterliggende systeem waar wij ook in werken. Hierdoor zijn de mogelijkheden beperkt op zoal NS.nl als bij de klantenservice. De prognose is nog onbekend, mijn excuus.

Geen melding dat ik er niet in mijn NS kan maar geen reishistorie...

Ik probeerde mijn reishistorie na te gaan maar volgens het systeem heb ik dit jaar nog niet gereden met mijn jaartrajectkaart.

Ik ga bijna elke dag met de trein, en ben pas nog gecontroleerd, waaruit bleek dat ik toch echt ingecheckt had… dus wat is er aan de hand, ook onderhoudt?

Ook met de reishistorie is een verstoring. Dit valt onder hetzelfde systeem.

Wanneer is dit verholpen?

Wanneer is dit verholpen?

Welkom bij de NS Community! Zoals ik eerder aangaf is de prognose helaas onbekend, dat spijt mij zeer!

Reageer