beantwoord

Mijn NS verkeerde gegevens

  • 6 August 2017
  • 94 reacties
  • 4273 Bekeken


Toon eerste bericht

94 reacties

Ik blijf er achteraan gaan, maar helaas kan ik weer geen update geven.
Ik snap je punt want ik hou ook van openheid. Ik wou dat ik iets kon terugkoppelen, maar dat is helaas niet het geval.
Waarschijnlijk nog DOS ??

Maar serieus, kan de afdeling dan niet eens openheid geven wat er gebeurt is ? Een onderbouwing lijkt me wel wenselijk ipv dat er "hard gewerkt wordt" .

Het lijkt nu alsof het inderdaad helemaal niet belangrijk is, want anders had het allang opgelost geweest.
Ik durf niet te zeggen met welk besturingssysteem ze op de desbetreffende afdeling werken. Wel durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat dat geen windows 95 is. Ik snap je punt echter wel. Ik kan wederom geen update geven.

Ik ben er nog steeds mee bezig. Ik snap dat het lijkt alsof het er niet veel gebeurd, maar dat is niet het geval.Wellicht kun je dit onderbouwen door aam te geven wat er wel gebeurd is in de afgelopen 5 maanden.
Lijkt mij geen issue dat meer dan 5 maanden zou moeten (mogen) duren


Ik vraag mij ook af waarom tot op heden er geen status update heeft plaatsgevonden. Ik werk zelf op een afdeling die de AVG op orde dient te brengen in ons bedrijf. Als ik dit topic lees krijg ik toch wel een heel vreemd gevoel. Ik heb even teruggebladerd en zag op blad 3 het topic van die 2 broers. Ik snap niet hoe zoiets mogelijk is bij zo'n groot bedrijf.

Werken jullie nog met windows 95 of zo???
In mijn afwezigheid heb ik helaas nog niets te horen gekregen om terug te koppelen.
Helaas kan ik geen nieuwe info verstrekken. Erryt is momenteel afwezig en gaat begin januari weer aan de slag!
Ik ben nog met deze case bezig. Ik vind het heel naar dat ik nog geen update kan geven.
Wederom dien ik aan te geven dat ik er nog mee bezig ben.
Ik durf niet te zeggen wat er exact is gebeurd omdat het een technisch probleem betreft. Ik ben hier niet in thuis en snap niet precies wat het probleem is behalve dat het niet makkelijk is om deze op te lossen.
Ik ben er nog steeds mee bezig. Ik snap dat het lijkt alsof het er niet veel gebeurd, maar dat is niet het geval.
Wellicht kun je dit onderbouwen door aam te geven wat er wel gebeurd is in de afgelopen 5 maanden.
Lijkt mij geen issue dat meer dan 5 maanden zou moeten (mogen) duren
Ik ben er nog steeds mee bezig. Ik snap dat het lijkt alsof het er niet veel gebeurd, maar dat is niet het geval.
Hierbij helaas weer een update dat ik nog niet verder ben gekomen. Ik blijf mijn best doen!
Dat ben ik met je eens. Het probleem is ook niet dat dit geen prioriteit heeft, maar dat het probleem lastig lijkt op te lossen dan gedacht. Achter de schermen wordt er hard gewerkt om dit probleem op te lossen.
Dat geloven we zeker, maar waarom vinden je collega's dat niet ?

Dit is prioriteit nr 1 bij wijze van.

We zijn nu weer een week verder.
Ik doe echt mijn best, hlubbers. Ik ben het persoonlijk met je eens dat dit al lang had moeten worden opgelost. Sterker nog dit had helemaal niet mogen gebeuren.
Wellicht een melding bij de autoriteit persoonsgegevens maken van een datalek?
Ik ben nog steeds bezig met deze case. Spijtig dat dit zo lang moet duren. Ik baal hier zelf ook enorm van.

Erryt, zou je binnen je "organisatie" eens duidelijk kunnen maken dat dit toch echt niet kan en op zeer korte termijn (gisteren) opgelost moet worden. Ik zou zolang het nog niet opgelost is er maar het zwijgen toe doen. Misschien kunnen jullie Henk-NL inhuren??
Ik ben nog steeds bezig met deze case. Spijtig dat dit zo lang moet duren. Ik baal hier zelf ook enorm van.
Tot mijn grote spijt moet ik weer melden dat het probleem nog speelt. We zijn er nog mee bezig.
Ik heb een terugkoppeling gekregen en daar weer een reactie op gegeven. Helaas kan ik weer geen update geven en ook geen indicatie hoe lang dit nog moet duren.
Ik doe er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik begrijp je frustratie dat het te lang duurt en dat ben ik het ook zeker met je eens. Zoals beloofd hou ik je op de hoogte en dat geldt ook voor tengels.
Onlangs geprobeerd om telefonisch met NS eruit te komen, maar NS verwijst naar bedrijf achter OV-kaart en je raadt het al: OV-kaart verwijst naar NS.

Er is nu een nieuwe climax waardoor het verhaal erg vervelend begint te worden:

@Erryt NS gisteren ontving IK 1 brief van NS en 1 brief namens NS

de eerste was een brief dat het dalvoordeel-abonnement op de kaart van mijn broer is stopgezet. Mijn broer heeft een eigen adres, is niet labiel en wil zijn eigen zaken regelen.

de tweede is een brief van een incassobureau dat ik voor dat abonnement het openstaand bedrag moet voldoen. Mijn broer heeft zijn eigen rekening, is niet labiel n wil zijn eigen zaken regelen.

STOP DEZE KLUCHT. Zet de gegevens van mijn broers kaart weer gewoon op mijn broers naam en rekeningnummer zoals dat ook voor deze ONZINNIGE BUG IN DE DATABASE juist stond en ook op zijn kaart geprint staat.

de gegevens van mij en mijn broer zijn al lang geleden via een privebericht naar @Erryt NS gestuurd.

Deze gewenste correctie heb ik al zes! maanden geleden aangekaart.

Dat kan nu toch in een dag geregeld zijn?
Ik wil 27 juni een schriftelijke correctie op de twee brieven, dat zijn abonnement weer wordt geactiveerd en de factuur naar zijn adres gaat en van zijn rekening wordt geïncasseerd.
Ik ben nog met de case bezig. Ik ben druk aan het schakelen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Welke reactie verwacht je van mij @Erryt NS ?. Gebruik svp juiste @ @aheuvel
Probleem is trouwens weer terug. Ik zie de ov-kaart van mijn broer ook in mijn account. En een onlangs door hem aangeschaft reisproduct (dalvoordeel) is van mijn rekening geïncasseerd.

@aheuvel , heeft u of één van uw familieleden toevallig meegedaan aan een NS Actie?
(Bijvoorbeeld de aanvraag van een Treinpakkers couponboekje)

U loopt dan de kans dat NS gegevens die ze binnenkrijgt uit dit soort acties,
heeft verwerkt in de persoonlijke omgeving van Mijn NS.

Iets dergelijks is mij ook overgekomen, waardoor ik nu opeens woon op een niet bestaand adres...

Reageer