beantwoord

Mijn NS verkeerde gegevens

Toon eerste bericht

67 reacties

Ik ben nog steeds bezig met deze case. Spijtig dat dit zo lang moet duren. Ik baal hier zelf ook enorm van.
Erryt NS schreef:

Ik ben nog steeds bezig met deze case. Spijtig dat dit zo lang moet duren. Ik baal hier zelf ook enorm van.

Erryt, zou je binnen je "organisatie" eens duidelijk kunnen maken dat dit toch echt niet kan en op zeer korte termijn (gisteren) opgelost moet worden. Ik zou zolang het nog niet opgelost is er maar het zwijgen toe doen. Misschien kunnen jullie Henk-NL inhuren??
Wellicht een melding bij de autoriteit persoonsgegevens maken van een datalek?
Ik doe echt mijn best, hlubbers. Ik ben het persoonlijk met je eens dat dit al lang had moeten worden opgelost. Sterker nog dit had helemaal niet mogen gebeuren.
Dat geloven we zeker, maar waarom vinden je collega's dat niet ?

Dit is prioriteit nr 1 bij wijze van.

We zijn nu weer een week verder.
Dat ben ik met je eens. Het probleem is ook niet dat dit geen prioriteit heeft, maar dat het probleem lastig lijkt op te lossen dan gedacht. Achter de schermen wordt er hard gewerkt om dit probleem op te lossen.
Hierbij helaas weer een update dat ik nog niet verder ben gekomen. Ik blijf mijn best doen!
Ik ben er nog steeds mee bezig. Ik snap dat het lijkt alsof het er niet veel gebeurd, maar dat is niet het geval.
Erryt NS schreef:

Ik ben er nog steeds mee bezig. Ik snap dat het lijkt alsof het er niet veel gebeurd, maar dat is niet het geval.

Wellicht kun je dit onderbouwen door aam te geven wat er wel gebeurd is in de afgelopen 5 maanden.
Lijkt mij geen issue dat meer dan 5 maanden zou moeten (mogen) duren
Ik durf niet te zeggen wat er exact is gebeurd omdat het een technisch probleem betreft. Ik ben hier niet in thuis en snap niet precies wat het probleem is behalve dat het niet makkelijk is om deze op te lossen.
Wederom dien ik aan te geven dat ik er nog mee bezig ben.
Ik ben nog met deze case bezig. Ik vind het heel naar dat ik nog geen update kan geven.
Helaas kan ik geen nieuwe info verstrekken. Erryt is momenteel afwezig en gaat begin januari weer aan de slag!
In mijn afwezigheid heb ik helaas nog niets te horen gekregen om terug te koppelen.
Reputatie 2
marv87 schreef:

Erryt NS schreef:

Wellicht kun je dit onderbouwen door aam te geven wat er wel gebeurd is in de afgelopen 5 maanden.
Lijkt mij geen issue dat meer dan 5 maanden zou moeten (mogen) duren

Ik vraag mij ook af waarom tot op heden er geen status update heeft plaatsgevonden. Ik werk zelf op een afdeling die de AVG op orde dient te brengen in ons bedrijf. Als ik dit topic lees krijg ik toch wel een heel vreemd gevoel. Ik heb even teruggebladerd en zag op blad 3 het topic van die 2 broers. Ik snap niet hoe zoiets mogelijk is bij zo'n groot bedrijf.

Werken jullie nog met windows 95 of zo???
Ik durf niet te zeggen met welk besturingssysteem ze op de desbetreffende afdeling werken. Wel durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat dat geen windows 95 is. Ik snap je punt echter wel. Ik kan wederom geen update geven.
Waarschijnlijk nog DOS ??

Maar serieus, kan de afdeling dan niet eens openheid geven wat er gebeurt is ? Een onderbouwing lijkt me wel wenselijk ipv dat er "hard gewerkt wordt" .

Het lijkt nu alsof het inderdaad helemaal niet belangrijk is, want anders had het allang opgelost geweest.

Reageer