beantwoord

Mijn NS verkeerde gegevens

  • 6 augustus 2017
  • 94 reacties
  • 4247 Bekeken


Toon eerste bericht

94 reacties

Vanwege persoonlijke omstandigheden is Klaas-Jan tijdelijk niet aan het werk. Ik neem de casus daarom ook van hem over. Zou je mij via een privébericht het gesprek willen sturen die heeft plaatsgevonden tussen jou en Klaas-Jan, tengels?
Als ik inlog op mijnns.nl met mijn eigen emailadres dan krijg ik een welkom met de naam en emailadres van mijn dochter? IK kom op het account van mijn dochter en staat er opeens haar emailadres en adresgegevens etc bij instellingen. Beide kaarten zijn dan te zien. Hoe moet ik loskoppelen? Klantenservice begrijpt er ook niets van
We zijn nu 1 maand verder en bovenstaand probleem is nog steeds niet opgelost. AVG?
Mijn IT-collega's zijn weer voor je bezig, aheavel. Dit had nooit mogen gebeuren en ik zal ook de gang van zaken in de gaten houden. Ik hou je wederom op de hoogte.
Ik heb het gelijk met urgentie doorgezet. Hier schrik ik heel erg van want ik heb zelf meerdere malen gecheckt of alles nu in orde was met jouw account, aheavel.
Update: @aheuvel Erryt is even afwezig geweest, vandaar dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Excuses hiervoor.
Deze week zal Erryt weer actief zijn op het Forum en je dan van een reactie voorzien.
Welke reactie verwacht je van mij @Erryt NS ?. Gebruik svp juiste @ @aheuvel

Probleem is trouwens weer terug. Ik zie de ov-kaart van mijn broer ook in mijn account. En een onlangs door hem aangeschaft reisproduct (dalvoordeel) is van mijn rekening geïncasseerd.
Welke reactie verwacht je van mij @Erryt NS ?. Gebruik svp juiste @ @aheuvel

Probleem is trouwens weer terug. Ik zie de ov-kaart van mijn broer ook in mijn account. En een onlangs door hem aangeschaft reisproduct (dalvoordeel) is van mijn rekening geïncasseerd.
Ik moet het even uitzoeken tengels, voordat ik er iets over kan zeggen. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen met NAW-gegevens, geboortedatum en mailadres.

Update (22-05): Ik ben nog bezig met deze case
@Tengels

U zal vast binnenkort wel een reactie van een moderator krijgen aangaande dit onderwerp.
Blijft voor mij wel zorgelijk dat NS dit soort zaken nog steeds niet in orde heeft. Temeer daar dit ook nog gaat om 2 verschillende adressen en 2 verschillende emailadressen.

Ik begin mij wel af te vragen hoe veilig mijn gegevens zijn bij de NS.
Nee en ik vind het erg privacy gevoelige fout. Ze woont niet op zelfde adres als ik??
Als ik inlog op mijnns.nl met mijn eigen emailadres dan krijg ik een welkom met de naam en emailadres van mijn dochter? IK kom op het account van mijn dochter en staat er opeens haar emailadres en adresgegevens etc bij instellingen. Beide kaarten zijn dan te zien. Hoe moet ik loskoppelen? Klantenservice begrijpt er ook niets van

Toch nog niet opgelost?
Als ik inlog op mijnns.nl met mijn eigen emailadres dan krijg ik een welkom met de naam en emailadres van mijn dochter? IK kom op het account van mijn dochter en staat er opeens haar emailadres en adresgegevens etc bij instellingen. Beide kaarten zijn dan te zien. Hoe moet ik loskoppelen? Klantenservice begrijpt er ook niets van
Ik heb zojuist intern een terugkoppeling gegeven dat alles nu weer klopt en aheuvel alleen nog maar zijn eigen gegevens via Mijn NS te zien krijgt. Ik heb helaas al maanden niets meer vernomen van aheuvel, maar aangezien hij nog wel af en toe actief op het forum is ga ik ervan uit dat hij dit bericht wel tot zich neemt. Als er nog iets is wat niet klopt dan verneem ik dat graag, aheuvel.
Ik heb wederom niets vernomen van aheavel.
Ik wil jullie laten weten dat ik er nog mee bezig bent. Echter moet ik overleg plegen met aheavel vanwege een handeling die moet worden verricht om zijn probleem op te lossen. Helaas heeft aheavel al enkele maanden niet meer gereageerd op mijn berichten.
Goedemorgen iedereen.

Erg vervelend dat dit probleem nog loopt. Aan Erryt ligt dit zeker niet. Het heeft te maken met een technische aanpassing die nodig is via onze IT afdeling en daar loopt het helaas wat stroef momenteel. Ik ga proberen om er toch nog extra druk op te zetten.

Ik heb enkele reacties verwijderd in dit topic, omdat ze niet over dit onderwerp gaan. Daar heeft Wirokromo ook niets aan. Blijf on topic, allen.
Het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik wacht nog steeds op een terugkoppeling, maar ook op een reactie van aheavel.
Wederom een reminder verstuurd.
Het is nog niet helemaal opgelost. Ik heb een reminder verstuurd dat ik dit graag snel opgelost zie aangezien het al langere tijd speelt.
Ondanks dat ik al een lange tijd niets meer van aheuvel heb vernomen wil ik aangeven dat de zaak nog niet helemaal is afgerond. Wel zie ik al licht aan het einde van de tunnel.
Mijn probleem is naar tevredenheid opgelost. ? Wel jammer dat dit niet via het Callcenter ging. Een verbeterpuntje. Stay positive ?
Ik ben de draad even kwijt in dit topic. Als ik het goed lees gaat het om problemen met Mijn NS. Op een enkele storing hier en daar na werkt Mijn NS prima. Waarom het bij sommige klanten niet lukt om in te loggen of een account aan te maken is mij ook niet duidelijk. Dit moeten we per geval bekijken. Waar we kunnen zullen we altijd transparant zijn.
@Klaas-Jan
Even opfrissen: een klant van NS signaleert ruim een half jaar geleden dat zij bij het openen en gebruiken van haar account van Mijn NS ook de gegevens van andere NS klanten ziet. Eerst werd het door NS ontkend, maar nadat ook anderen dit manco hebben gemeld, heeft NS het onderzocht en gaat NS het repareren. Dat duurt erg lang, en intussen is de databank van NS dus zo lek als een mandje, en ligt de privacy van NS klanten op straat..


Het probleem kon helaas niet snel worden opgelost, maar alsnog breng ik dit tot een goed einde. Om aan te geven dat de privacy op straat ligt vind ik best ver gaan. Desbetreffende zag de gegevens van zijn broer via Mijn NS. Dat hoort natuurlijk niet zo en vandaar dat ik dit topic nog niet loslaat.
Update; Dinolog heeft privé contact met me opgenomen en de situatie is inmiddels opgelost.
Reputatie 7
Badge
Ik ben de draad even kwijt in dit topic. Als ik het goed lees gaat het om problemen met Mijn NS. Op een enkele storing hier en daar na werkt Mijn NS prima. Waarom het bij sommige klanten niet lukt om in te loggen of een account aan te maken is mij ook niet duidelijk. Dit moeten we per geval bekijken. Waar we kunnen zullen we altijd transparant zijn.
@Klaas-Jan
Even opfrissen: een klant van NS signaleert ruim een half jaar geleden dat zij bij het openen en gebruiken van haar account van Mijn NS ook de gegevens van andere NS klanten ziet. Eerst werd het door NS ontkend, maar nadat ook anderen dit manco hebben gemeld, heeft NS het onderzocht en gaat NS het repareren. Dat duurt erg lang, en intussen is de databank van NS dus zo lek als een mandje, en ligt de privacy van NS klanten op straat..
Ik ben de draad even kwijt in dit topic. Als ik het goed lees gaat het om problemen met Mijn NS. Op een enkele storing hier en daar na werkt Mijn NS prima. Waarom het bij sommige klanten niet lukt om in te loggen of een account aan te maken is mij ook niet duidelijk. Dit moeten we per geval bekijken. Waar we kunnen zullen we altijd transparant zijn.

Reageer