beantwoord

Mijn NS werkt alweer niet

• 30 september 2020
  • 1 reactie
  • 247 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Vandaag is opnieuw mijn NS uit de lucht. Dit gebeurd zeer regelmatig en is erg lastig als je de reisbeweging en tijden van je partner wil checken zodat je weet dat hij/zij op tijd was en hoe laat weer terug is.….wanneer zorgt de NS er nu eens voor dat die website correct blijft werken?

IT is lastig maar zo'n grote organisatie hoort toch op z'n minst een goed werkende mijn ns omgeving in de lucht te kunnen houden?

icon

Beste antwoord door Denice NS 30 september 2020, 14:37

Hi Sande. Welkom bij de Community!

Helaas hebben op dit moment meerdere interne systemen last van een storing. Soms is het noodzakelijk om uit voorzorg Mijn NS en/of onze webshop te sluiten omdat bijvoorbeeld bestellingen/wijzigingen niet juist verwerkt worden. We doen natuurlijk ons best om alles zo snel mogelijk weer beschikbaar te hebben.

Bekijk origineel

1 reactie

Hi Sande. Welkom bij de Community!

Helaas hebben op dit moment meerdere interne systemen last van een storing. Soms is het noodzakelijk om uit voorzorg Mijn NS en/of onze webshop te sluiten omdat bijvoorbeeld bestellingen/wijzigingen niet juist verwerkt worden. We doen natuurlijk ons best om alles zo snel mogelijk weer beschikbaar te hebben.

Reageer