beantwoord

MIJN NS werkt helemaal niet ----- kan voor 60 dagen niet inloggen!!!!!

• 30 januari 2016
  • 2 reacties
  • 202 Bekeken

Beste...het is bijna 60 dagen al dat mijn NS werkt niet [kan niet inloggen]. Ik was over 80 min aan de lijn met jullie - geen success. Na mijn 7-8 emails kreeg ik 5 keer hetzelfde antwoorden - ook geen success.....zijn jullie in staat om mij te helpen??????? Ik heb totaal geen inzicht in me reis details...Ik heb facturen nodig zodat ik kan me kosten declareren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELP PLS!!!
icon

Beste antwoord door Minke NS 5 februari 2016, 15:36

Ik heb de gegevens van Ivan010 bekeken en hij bleek geen account meer te hebben. Hij kan dit zelf niet verwijderd hebben, dus dit is gedaan door de klantenservice. Het MijnNS account wordt vaker verwijderd wanneer er iets misgaat. Hopelijk kan Ivan door opnieuw te registreren zijn MijnNS account weer gebruiken.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Ivan010, welkom op het NS serviceforum!

Jammer dat het niet lukt om in te loggen. Zo te lezen is het iets waarbij ik iets moet veranderen in de gegevens. Kun je me een priv├ębericht sturen met NAW-gegevens en huidig + eventueel oud e-mailadres? Dan kijk ik wat ik kan doen. Voor de meelezers zal ik de oplossing die we hopelijk kunnen vinden plaatsen.
Ik heb de gegevens van Ivan010 bekeken en hij bleek geen account meer te hebben. Hij kan dit zelf niet verwijderd hebben, dus dit is gedaan door de klantenservice. Het MijnNS account wordt vaker verwijderd wanneer er iets misgaat. Hopelijk kan Ivan door opnieuw te registreren zijn MijnNS account weer gebruiken.

Reageer