beantwoord

Mijn NS werkt niet

• 28 mei 2019
  • 7 reacties
  • 166 Bekeken

• Sprinter
  • 3 reacties
Hallo, ik heb recentelijk mijn emailadres moeten vervangen bij mijn NS. Dat is gelukt. Bevestiging gestuurd.
Maar als ik nu ingelogd ben is er helemaal niets persoonlijks alleen de links die er ook zijn als je niet ingelogd bent.
Het lijkt maar niet opgelost te kunnen worden en heb vele uren aan de telefoon gezeten.
Heeft er iemand advies?
icon

Beste antwoord door Emma NS 28 mei 2019, 19:54

Beste IDv, welkom bij onze Community!

Wat irritant, je wilt natuurlijk gewoon dat het werkt. Mijn eerste gedachte is dat het e-mailadres waar jouw Mijn NS account nu op geregistreerd niet overeenkomt met het e-mailadres in ons systeem. Wat je kunt doen is wederom contact opnemen met onze Klantenservice, dan kunnen mijn collega's kijken wat er aan de hand is. Mocht dit nou niet het probleem zijn, dat is het ook mogelijk om het huidige account te verwijderen. Na 24 uur kun je dan een nieuw account aanmaken en al jouw nieuwste persoonlijke gegevens opgeven.

Ik ben ontzettend benieuwd wat er allemaal aan de hand is! Heel vervelend...
Bekijk origineel

7 reacties

Beste IDv, welkom bij onze Community!

Wat irritant, je wilt natuurlijk gewoon dat het werkt. Mijn eerste gedachte is dat het e-mailadres waar jouw Mijn NS account nu op geregistreerd niet overeenkomt met het e-mailadres in ons systeem. Wat je kunt doen is wederom contact opnemen met onze Klantenservice, dan kunnen mijn collega's kijken wat er aan de hand is. Mocht dit nou niet het probleem zijn, dat is het ook mogelijk om het huidige account te verwijderen. Na 24 uur kun je dan een nieuw account aanmaken en al jouw nieuwste persoonlijke gegevens opgeven.

Ik ben ontzettend benieuwd wat er allemaal aan de hand is! Heel vervelend...
Bedankt voor het vlotte antwoord.
Ik denk dat ik na 3 keer zo'n 45 minuten bellen zonder een oplossing (mijn emailadres staat wel goed geregistreerd en niemand snapt het) misschien maar beter het huidige account gewoon kan verwijderen en weer opnieuw ga beginnen. Ik wist niet dat dat mogelijk was.
Nogmaals bedankt.
Zou je mijn collega's op Facebook even een berichtje willen sturen? Dan hebben ze namelijk iets meer tijd om het uit te zoeken als het een complexer probleem is.
Helaas kan ik dus mijn huidige account niet verwijderen omdat ik er niet in kan komen. Is er nog een andere manier om ze te bereiken omdat ik niet op Facebook zit?
Je kan ook met ons chatten :-).
Is dit de chat niet?
Je bent nu bij de NS Community! De klantenservice vind je op de overige kanalen.

Reageer