beantwoord

Mijn NS werkt niet in de NS app op android

• 14 november 2020
  • 4 reacties
  • 368 Bekeken

Als ik “Mijn NS” wil openen in de app op mijn Android-telefoon krijg ik steeds een scherm met “NS is gestopt [...]”.  Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Het werkte de eerste keer, bij aanmelden. Toen ik Mijn NS verliet kwam de app vast te zitten en nu krijg ik telkens weer de foutmelding. Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is?

icon

Beste antwoord door Laura NS 16 november 2020, 10:06

Zou je contact op kunnen nemen met app support via het menu rechtsonder? Ik heb zelf helaas geen oplossing voor je probleem… :(

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

MijnNS kun je het beste via de website gebruiken. In de app werkt deze niet. Zo zijn facturen ook niet via de app in te zien.

Badge +3

Op het Android toestel, ga naar Instellingen - Apps (beheren) - NS - Opslag en dan gegevens wissen.

Daarna zou het moeten werken, waarbij je wel opnieuw moet inloggen. Opgeslagen voorkeuren en reizen zal je ook opnieuw moeten instellen.

Robert, bedankt voor de tip. Heeft echter hezelfde resultaat. De eerste keer werkt, daarna niet meer (tot ik weer al mijn gegevens wis).

Zou je contact op kunnen nemen met app support via het menu rechtsonder? Ik heb zelf helaas geen oplossing voor je probleem… :(

Reageer