beantwoord

Mijn NS werkt niet meer

• 14 december 2016
  • 36 reacties
  • 1254 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Na inloggen moet ik mijn gegevens opnieuw invullen (Welkom bij Mijn NS, met tabs Mijn persoonsgegevens / Controleren / Bevestigen / Afronden), maar zelfs als ik dat doe kom ik niet verder dan Controleren (de knop Verder doet niets)..
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 27 december 2016, 18:20

Even navraag gedaan en alle storingen zijn opgelost.

Excuses voor deze late reactie.
Bekijk origineel

36 reacties

Erg vreemd. Ik heb dit nog niet eerder gehoord of gelezen. Zou je mij een privébericht willen sturen met NAW-gegevens en het mailadres wat bij ons bekend is?
Ik heb dit ook. Sinds gisteravond ( 13-12-2016 ) is het onmogelijk om in te loggen op "mijn ns"
Niet zo handig als je nu dagelijks vertragingen door wil geven/declareren...
Ik vrees dat er een storing is. Ik geef het gelijk door.
Reputatie 6
Zijn er toevallig ook storingen bekend bij "mijn claims" binnen "mijn NS"?
Sinds gisteren heel leuk de mededeling:

"Er zijn technische problemen.

Probeert u het later nog eens."

Wat is de definitie van "later" bij NS? Heb het verscheidene malen "later" geprobeerd, maar zoals we van NS gewend zijn, zijn de "technische problemen" er "later" nog steeds.
WSM, Ik sluit ook aan met je
Belachelijk. Ook als je belt kan er niets worden gedaan dan gezegd worden: probeer t morgen nogmaals dan hoop ik dat de storing weg is
Ik heb precies hetzelfde probleem. Heel erg lastig want je kunt je reishistorie niet meer inzien, facturen onbereikbaar etc. Gisteravond telefonisch contact gehad met de Klantenservice om via hun een wijziging door te geven en er werd gezegd dat er problemen waren met het inzien van de reishistorie en dat hierdoor mogelijk Mijn NS ook een storing had. Vooral blijven proberen...... Nou, dat werkt dus niet.
Reputatie 1
Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg iets heel raars. Als ik inlog moet ik al mijn persoonsgegevens invullen en hoe vaak ik reis en wat mijn interesses zijn.

elkom bij Mijn NS

Mijn persoonsgegevens
Controleren
Bevestigen
Afronden

Persoonsgegevens
Voorletters *
Tussenvoegsel
Achternaam *
Geboortedatum *
Geslacht *
Man Vrouw
Postcode *
Huisnummer *
Toevoeging
Land *
Straatnaam *
Woonplaats *

Mijn interesses zijn (meerdere keuzes mogelijk):
Kunst & Cultuur
Vakantie & Reizen
Actief (wandelen, fietsen en skaten)
Evenementen & Attracties
Stedentrips
Ik reis gemiddeld per trein:
Mijn huishouden bestaat uit:
Hier kunt u aangeven of u informatie van NS wilt ontvangen. Wanneer u niet wilt dat NS u benadert met informatie of verzoeken, kunt u de vinkjes uitzetten.
Ik wil graag serviceberichten van NS via e-mail ontvangen ?
Ik wil graag aanbiedingen van NS via e-mail ontvangen (o.a. de e-Nieuwsbrief) ?
Ik wil graag via e-mail meewerken aan het verbeteren van producten en diensten van NS ?

In iedere e-mail van NS staat een link waarmee u zich heel eenvoudig weer kunt afmelden voor het ontvangen van dit soort e-mails. ?
Ik wil graag serviceberichten van NS via de post ontvangen ?
Ik wil graag aanbiedingen van NS via de post ontvangen (voorbeeld, tijdschrift Spoor) ?
Ik wil graag via de post meewerken aan het verbeteren van producten en diensten van NS ?

Telefoon
Ik wil graag serviceberichten van NS via de telefoon ontvangen ?
Ik wil graag aanbiedingen van NS via de telefoon ontvangen ?
Ik wil graag via de telefoon meewerken aan het verbeteren van producten en diensten van NS ?
NS gaat zorgvuldig met uw persoonsgegevens om. Lees meer over ons privacybeleid.
Met een * gemarkeerde velden zijn verplicht Als ik dat wegklik krijg ik:
Er is iets fout gegaan
Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.
Reputatie 6
Badge +2
Ja, en zoals gezegd, toen ik dat toch maar invulde kwam ik niet verder dan Controleren (de knop Verder deed niets). bijdragevandennis
Reputatie 1
En ik moet mijn factuur van vandaag bij mijn werkgever indienen.
Reputatie 1
Mijn moeder kan wel inloggen, maar krijgt bij claims een technische storing.
Precies hetzelfde als hierboven, na het inloggen moet ik mijn persoonsgegevens invullen.
En het blijft hangen bij gegevens controleren.
Gisteravond al telefonisch doorgegeven, resultaat is nog steeds het zelfde: vraag naar gegevens en dan stopt het geheel.
Erg vreemd. Ik heb dit nog niet eerder gehoord of gelezen. Zou je mij een privébericht willen sturen met NAW-gegevens en het mailadres wat bij ons bekend is?
Ook dit is erg vreemd: het werkt al niet sinds gisteravond, ik heb telefonisch contact gehad en resultaat is NUL. Niet eens een berichtje op de home page van NS. En NAW gegevens opsturen heeft m.i. geen zin, de melder is niet de enige die er last van heeft.
Ik kan inloggen maar krijg als ik mijn reishistorie wil bekijken "Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens."
Erg vervelend, ik moet vandaag mijn reisdeclaraties indienen.
Reputatie 1
Het werkt bij mij nog steeds niet.
Liggen NS webcare te slapen ?

ttsssss
Reputatie 1
De storing kan de hele week duren volgens een pm ...
We hebben inderdaad te maken met een storing in Mijn NS. Wanneer dit verholpen is is nog niet bekend, maar er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik zie dat NS het bedrag wel gaat afschrijven van mijn rekening vandaag. Ik heb de factuur nodig om die te kunnen declareren.
De storing duurt inmiddels al de hele week (ik heb er sinds maandag last van). Ook al contact via chat gehad, maar anders dan "er wordt aan gewerkt" kunnen ze niet melden.

Is het mogelijk om de factuur per mail toegestuurd te krijgen?
Reputatie 6
Fijn dat er hard gewerkt wordt aan een oplossing. Tot op heden is het resultaat - geheel in lijn met de bekende dienstverlening van NS - nul komma nul.

Hoeveel geduld moeten we hebben? Uren? Dagen? Weken? Maanden?

Ik begrijp dat het voor een staatsbedrijf allemaal niet uitmaakt, maar normale bedrijven hebben te maken met maand- en jaarafsluitingen waarvoor mensen tijdig hun declaraties moeten indienen.
Hoi Hoi, ik kan in ieder geval inloggen, er is hoop
Maar er gaat toch weer iets fout.... 🙂
Reputatie 6
Badge +2
Bij mij werkt het weer.
Werkt nog steeds niet ik kan mijn vertragingen niet claimen! Is vast expres ivm nieuwe dienstregeling(????? )

Reageer