beantwoord

Mijn NS werkt niet meer

• 14 december 2016
  • 36 reacties
  • 1226 Bekeken

Toon eerste bericht

36 reacties

We kampen inderdaad nog steeds met een storing binnen de MijnNS-omgeving. Achter de schermen wordt druk gewerkt om dit op te lossen en uiteraard is het niet expres in verband met de nieuwe dienstregeling.
Ik kon daarnet bij mijn gegevens. Misschien is het probleem dus over?
Even navraag gedaan en alle storingen zijn opgelost.

Excuses voor deze late reactie.
Ik heb nu nog steeds hetzelfde probleem; na het inloggen moet ik mijn persoonsgegevens invullen.
En het blijft hangen bij gegevens controleren.

Deze nogal serieuze storing duurt nu blijkbaar al 2 weken..
Heel vreemd en ongewenst ook. Ik zet het gelijk door.
Hier ook al weken dit probleem. Blijft vragen om de persoonlijke gegevens te controleren. Wordt toch eens tijd dat probleem opgelost wordt.
Ik ga je signaal doorgeven Perry1978.
ik heb precies hetzelfde probleem als bovenstaande mensen.
ik heb mijn "mijn ns" account uiteindelijk via de klantenservice laten wissen om een nieuwe aan te maken omdat ik al weken niet in kon loggen.
nu probeer ik dus een nieuw account aan te maken. het account is geactiveerd maar ik blijft vervolgens hangen op gegevens controleren.
heb er ondertussen al heel wat frustrerende tijd in zitten. Vreemd dat dit probleem nog niet structureel opgelost is na zo'n week of twee.

Ik lees hier exact waar ik al enige weken tegen aan loop. Het invoeren van mijn persoonlijke gegevens op MijnNS blijft hangen op het tabblad Controleren.

Chat en telefonische helpdesk hebben mijn account verwijderd. Hernieuwd aanmaken van mijn account heeft het echter niet opgelost. Diverse browsers, pc's, mobiel, cach wissen etc helpen ook niet. 

Ik zou dit heel graag opgelost zien. Alvast dank voor de reactie!
Groet, Sjaak

Hoi SGroenewoud, welkom bij de NS Community!

Erg hinderlijk en vervelend! Ik ga jou hier mee helpen. Stuur je mij een privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? 

Inmiddels is het probleem opgelost en heeft SGroenewoud weer toegang tot zijn Mijn NS account.

Reageer