beantwoord

Mijn NS werkt niet meer

  • 14 december 2016
  • 36 reacties
  • 1396 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Na inloggen moet ik mijn gegevens opnieuw invullen (Welkom bij Mijn NS, met tabs Mijn persoonsgegevens / Controleren / Bevestigen / Afronden), maar zelfs als ik dat doe kom ik niet verder dan Controleren (de knop Verder doet niets)..
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 27 december 2016, 18:20

Even navraag gedaan en alle storingen zijn opgelost.

Excuses voor deze late reactie.
Bekijk origineel

36 reacties

Inmiddels is het probleem opgelost en heeft SGroenewoud weer toegang tot zijn Mijn NS account.

Hoi SGroenewoud, welkom bij de NS Community!

Erg hinderlijk en vervelend! Ik ga jou hier mee helpen. Stuur je mij een privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? 

Ik lees hier exact waar ik al enige weken tegen aan loop. Het invoeren van mijn persoonlijke gegevens op MijnNS blijft hangen op het tabblad Controleren.

Chat en telefonische helpdesk hebben mijn account verwijderd. Hernieuwd aanmaken van mijn account heeft het echter niet opgelost. Diverse browsers, pc's, mobiel, cach wissen etc helpen ook niet. 

Ik zou dit heel graag opgelost zien. Alvast dank voor de reactie!
Groet, Sjaak

ik heb precies hetzelfde probleem als bovenstaande mensen.
ik heb mijn "mijn ns" account uiteindelijk via de klantenservice laten wissen om een nieuwe aan te maken omdat ik al weken niet in kon loggen.
nu probeer ik dus een nieuw account aan te maken. het account is geactiveerd maar ik blijft vervolgens hangen op gegevens controleren.
heb er ondertussen al heel wat frustrerende tijd in zitten. Vreemd dat dit probleem nog niet structureel opgelost is na zo'n week of twee.
Ik ga je signaal doorgeven Perry1978.
Hier ook al weken dit probleem. Blijft vragen om de persoonlijke gegevens te controleren. Wordt toch eens tijd dat probleem opgelost wordt.
Heel vreemd en ongewenst ook. Ik zet het gelijk door.
Ik heb nu nog steeds hetzelfde probleem; na het inloggen moet ik mijn persoonsgegevens invullen.
En het blijft hangen bij gegevens controleren.

Deze nogal serieuze storing duurt nu blijkbaar al 2 weken..
Even navraag gedaan en alle storingen zijn opgelost.

Excuses voor deze late reactie.
Ik kon daarnet bij mijn gegevens. Misschien is het probleem dus over?
We kampen inderdaad nog steeds met een storing binnen de MijnNS-omgeving. Achter de schermen wordt druk gewerkt om dit op te lossen en uiteraard is het niet expres in verband met de nieuwe dienstregeling.
Werkt nog steeds niet ik kan mijn vertragingen niet claimen! Is vast expres ivm nieuwe dienstregeling(????? )
Reputatie 6
Badge +2
Bij mij werkt het weer.
Maar er gaat toch weer iets fout.... 🙂
Hoi Hoi, ik kan in ieder geval inloggen, er is hoop
Reputatie 6
Fijn dat er hard gewerkt wordt aan een oplossing. Tot op heden is het resultaat - geheel in lijn met de bekende dienstverlening van NS - nul komma nul.

Hoeveel geduld moeten we hebben? Uren? Dagen? Weken? Maanden?

Ik begrijp dat het voor een staatsbedrijf allemaal niet uitmaakt, maar normale bedrijven hebben te maken met maand- en jaarafsluitingen waarvoor mensen tijdig hun declaraties moeten indienen.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik zie dat NS het bedrag wel gaat afschrijven van mijn rekening vandaag. Ik heb de factuur nodig om die te kunnen declareren.
De storing duurt inmiddels al de hele week (ik heb er sinds maandag last van). Ook al contact via chat gehad, maar anders dan "er wordt aan gewerkt" kunnen ze niet melden.

Is het mogelijk om de factuur per mail toegestuurd te krijgen?
We hebben inderdaad te maken met een storing in Mijn NS. Wanneer dit verholpen is is nog niet bekend, maar er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Reputatie 1
De storing kan de hele week duren volgens een pm ...
Liggen NS webcare te slapen ?

ttsssss
Reputatie 1
Het werkt bij mij nog steeds niet.
Ik kan inloggen maar krijg als ik mijn reishistorie wil bekijken "Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens."
Erg vervelend, ik moet vandaag mijn reisdeclaraties indienen.
Erg vreemd. Ik heb dit nog niet eerder gehoord of gelezen. Zou je mij een privébericht willen sturen met NAW-gegevens en het mailadres wat bij ons bekend is?
Ook dit is erg vreemd: het werkt al niet sinds gisteravond, ik heb telefonisch contact gehad en resultaat is NUL. Niet eens een berichtje op de home page van NS. En NAW gegevens opsturen heeft m.i. geen zin, de melder is niet de enige die er last van heeft.
Gisteravond al telefonisch doorgegeven, resultaat is nog steeds het zelfde: vraag naar gegevens en dan stopt het geheel.
Precies hetzelfde als hierboven, na het inloggen moet ik mijn persoonsgegevens invullen.
En het blijft hangen bij gegevens controleren.

Reageer