beantwoord

Mijn NS werkt niet meer

• 3 januari 2017
  • 20 reacties
  • 495 Bekeken

• Sprinter
  • 3 reacties
Sinds half december werkt mijn NS niet meer. Aanvankelijk werd gezegd dat er een storing was. Vervolgens dat ik opnieuw moest registreren. Ik kwam steeds in een veld waarin ik mijn gegevens opnieuw moest invoeren en bleef het proces hangen op controleren.
Vervolgens werd gezegd dat ik Safari niet moest gebruiken (wat jaren goed was gegaan) Ook FireFox en Google Chrome die achtereenvolgens door overigens verschillende medewerkers werd aangeraden, werkte niet en ook niet een Microsoft Computer. De service desk liep vervolgens er zelf ook op vast. En konden ook niet in mijn account komen. Ik kreeg steeds tegenstrijdige berichten om opnieuw te registreren 30 min, 24 uur of 48 uur te wachten na ontvangst van de NS-email over reset van account en/of wachtwoord. Tevens suggesties te op een andere email account te registreren. Vervolgens werd gezegd dat dit bij meerdere accounts speelde en ICT er wat aan zou doen en ik het nog maar eens moest proberen. Ik geloof inmiddels 15 keer met de helpdesk gebeld. Wat nu? en hoe moeilijk kan het zijn om het probleem op te lossen? De oplossing/suggestie om maar naar mijnOV te gaan, vind ik vreemd. Ik kan dan bovendien nog steeds niet mijn gegevens downloaden met toelichtingen, omdat mijnOV die optie niet heeft en die registraties niet laat zien. Ik vind het erg vervelend dat het probleem niet opgepakt lijkt te worden en ik er in ieder geval met geen mogelijkheid achter kan komen of de NS ook probeert het probleem echt op te lossen.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 23 januari 2017, 17:24

UPDATE: Inmiddels is ook MMM3 geholpen. Na het contact met de IT afdeling bleek deze situatie simpel op te lossen. Ervaar je dus zelf problemen met je Mijn NS account laat het ons dan weten, dan gaan wij ons best voor je doen.
Bekijk origineel

20 reacties

Hoi idc en welkom op het Serviceforum.
Wat vervelend dat dit niet helemaal goed gaat. Ik kijk graag even of ik nog iets voor je kan betekenen. Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en emailadres? Je kunt dit doen te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'.
Heb exact hetzelfe probleem!!!!!!! 15 keer of meer gebeld. Allemaal onzin reacties/oplossingen.Ik zou teruggebeld worden...... Is nooit gebeurd. IT zou het oplossen... Nog steeds geen oplossing. Met wie moet ik bellen om mijn account te herstellen?????
Waarom staat er niets over dit probleem op de site van de NS??? En vooral wat moeten de klanten doen? Het is toch vreemd dat men kennelijk een probleem heeft bij de NS, waar veel mensen last van hebben, maar waarvan de helpdesk totaal niet weet wat ze zouden moeten doen. Graag oplossing
HEB PRECIES HETZELFDE PROBLEEM!!!!!. VELE MALEN GEBELD/GEMAILD/GECHAT, MAAR DE NS HEEFT GEEN OPLOSSING EN BELT NOOI NIET TERUG. WAT HEEFT DE NS DAME ALS ANTWOORD GEGEVEN? BEN ERG BENIEUWD WAT DE OPLOSSING IS.

te=idc]Sinds half december werkt mijn NS niet meer. Aanvankelijk werd gezegd dat er een storing was. Vervolgens dat ik opnieuw moest registreren. Ik kwam steeds in een veld waarin ik mijn gegevens opnieuw moest invoeren en bleef het proces hangen op controleren.
Vervolgens werd gezegd dat ik Safari niet moest gebruiken (wat jaren goed was gegaan) Ook FireFox en Google Chrome die achtereenvolgens door overigens verschillende medewerkers werd aangeraden, werkte niet en ook niet een Microsoft Computer. De service desk liep vervolgens er zelf ook op vast. En konden ook niet in mijn account komen. Ik kreeg steeds tegenstrijdige berichten om opnieuw te registreren 30 min, 24 uur of 48 uur te wachten na ontvangst van de NS-email over reset van account en/of wachtwoord. Tevens suggesties te op een andere email account te registreren. Vervolgens werd gezegd dat dit bij meerdere accounts speelde en ICT er wat aan zou doen en ik het nog maar eens moest proberen. Ik geloof inmiddels 15 keer met de helpdesk gebeld. Wat nu? en hoe moeilijk kan het zijn om het probleem op te lossen? De oplossing/suggestie om maar naar mijnOV te gaan, vind ik vreemd. Ik kan dan bovendien nog steeds niet mijn gegevens downloaden met toelichtingen, omdat mijnOV die optie niet heeft en die registraties niet laat zien. Ik vind het erg vervelend dat het probleem niet opgepakt lijkt te worden en ik er in ieder geval met geen mogelijkheid achter kan komen of de NS ook probeert het probleem echt op te lossen.[/quote]
Heb hetzelfde probleem. Zou u de oplossing misschien openbaar kunnen maken zodat iedereen kan profiteren? Tot nu toe heb ik geen enkele oplossing/medewerking van NS gekregen.

Hoi idc en welkom op het Serviceforum.
Wat vervelend dat dit niet helemaal goed gaat. Ik kijk graag even of ik nog iets voor je kan betekenen. Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en emailadres? Je kunt dit doen te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'.
Ik kan hiervoor geen oplossing geven omdat er geen storing gaande is. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen ik zoek dan graag naar een oplossing. Je mag mij je NAW-gegevens, geboortedatum en emailadres sturen. Je kunt dit doen te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'.
Heb net contact gehad met Erryt. Hij kan er ook niets aan doen. Wie heeft WEL een oplossing????
Spijtig om te lezen dat je aangeeft dat ik er niets aan kan doen. Onze ICT afdeling is met het probleem bezig en het is even afwachten. Meer kan er op dit moment niet gedaan worden.
Dit klopt toch? Ik moest privé adres doorgeven. Maar dat leverde niets op. Dat wilde ik melden aan dit forum. Dat is wel zo open en eerlijk. Zodra problemen zijn opgelost met mijn NS site zal ik dat hier ook melden.
Ik heb inmiddels de gegeven van idc ontvangen en ben aan het kijken of ik hierin iets kan betekenen. Ik hoop niet dat het dezelfde situatie is als ns probleem, maar zal dit nog even laten weten.
Is er al wat meer bekend? Ik heb nu weer een paar keer gebeld en kom niets verder. Er worden soms nieuwe adviezen gegeven. Nu weer dat @me.nl emails niet zouden werken, terwijl dat altijd gewerkt heeft. Ook dat ik gmail moet gebruiken. Werkt ook niet. Dat ik alleen met Google Chrome zou moeten werken. Was vroeger ook niet zo. Nu heeft iemand weer echt zelf gekeken door in te loggen op mijn account. Liep op hetzelfde vast. Ging overleggen en toen werd de verbinding verbroken. Direct weer gebeld. Weer iemand anders en die zei weer dat de collega helemaal niet hand mogen inloggen met mijn gegevens en het zou weer doorgegeven worden aan ICT. Ook nog vandaag voor de derde keer advies gehad om maar mijn OV te gaan gebruiken. Nogmaals verteld dat ik dan niet bij mijn gegevens kan die ik had ingevoerd, want dat laat mijn OV niet zien en kan daar ook niet. En wat is dat eigelijk voor een vreemd advies. Ga maar ergens anders proberen...
Ik voel mij niet meer serieus genomen door de NS.
Ik begrijp dat je dit zo ervaart idc en het is ook erg frustrerend. Zojuist heb ik je nogmaals een privébericht verzonden en blijf ik mijn best voor je doen. Ik hoor graag van je of het inmiddels lukt om in te loggen.
Ik begrijp dat je dit zo ervaart idc en het is ook erg frustrerend. Zojuist heb ik je nogmaals een privébericht verzonden en blijf ik mijn best voor je doen. Ik hoor graag van je of het inmiddels lukt om in te loggen.
Fijn dat je inspanning levert om mij te helpen. Het is helaas nog niet gelukt. Ik heb ook een rechtstreeks mailtje gestuurd met nog een suggestie. Wellicht komen we dichterbij een oplossing.
Ik heb ook precies hetzelfde probleem. Ben al sinds half december aan het bellen met NS. Nog steeds geen oplossing. Ik heb ook een klacht ingediend. Niets meer van gehoord. Omdat ik voor mijn werk mijn declaraties moet indienen werd ik uiteindelijk verwezen naar ov-chipkaart.nl. Het blijkt echter dat die wel mijn reisgegevens hebben maar niet de geldbedragen daarbij. Daar heb ik dus niets aan. Wanneer gaat de NS hier nu eens iets aan doen. En niet steeds doen alsof het een individueel probleem van een enkele klant is, want dat is dus niet zo.
Kom maar door met je gegevens MMM3. We horen morgen of we het probleem van idc hebben kunnen oplossen, dus ik hoop dat ik jou ook kan helpen. Je mag mij je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres sturen via een privébericht. Ook graag een specifieke toelichting van wat er mis gaat. Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'.
UPDATE: Inmiddels hebben we de situatie van idc opgelost en kan er weer gebruik worden gemaakt van het MijnNS account. Ik heb ook de gegevens van MMM3 ontvangen en deze doorgezet naar de betreffende afdeling. Zodra ik hier meer over weet zal ik een reactie plaatsen in dit topic.
UPDATE: Inmiddels is ook MMM3 geholpen. Na het contact met de IT afdeling bleek deze situatie simpel op te lossen. Ervaar je dus zelf problemen met je Mijn NS account laat het ons dan weten, dan gaan wij ons best voor je doen.
Hartelijk dank aan Miriam voor het oplossen van het probleem!
Idd ben ik er gisteren in geslaagd mijn reizen weer in te zien. Natuurlijk bedankt Miriam. Ben toch wel benieuwd wat er nu precies mis was. Als het "simpel op te lossen" was bij de IT afdeling vind ik het wel raar dat ik er eerst bijna 2 maanden op heb moeten wachten.
Ik durf het niet te zeggen. Miriam is even met verlof. Wellicht kan ze er later nog op terugkomen.

Reageer