beantwoord

Mijn NS werkt niet meer

  • 27 March 2017
  • 63 reacties
  • 2329 Bekeken


Toon eerste bericht

63 reacties

Hier hetzelfde probleem als Treingebruiker.

Voor een reeds bestaand account opnieuw de gegevens moeten bevestigen. Blijft vervolgens vasthangen in de stap Controleren. (geen foutmelding)
@Kevin2108: ben al een maand met NS in contact, maar absurd dat zo'n groot bedrijf iets simpels niet voor elkaar kan krijgen (klinkt misschien arrogant, maar werk zelf ook met databases en inloggen via websites)...
Heb hetzelfde probleem gehad. Kreeg het advies om mijn wachtwoord te wijzigen (langer te maken)
Dus wachtwoord vergeten, nieuw wachtwoord gemaakt met een hoofdletter, een leesteken en een getal.
Alles werkt nu perfect. Waarom werkt het nu bij mij wel en bij jullie niet vraag ik mij af?
Wachtwoord is lang heeft vreemd teken en cijfer etcetera.

Ook een beetje raar als dat de reden zou zijn en daar niet een goede error afhandeling voor zou zijn na inloggen.

Geen idee waarom het niet werkt, maar het ligt niet zozeer aan inloggen maar aan het vervolgproces (eea blijft steken/hangen op het aanvullen van de naw gegevens). Hierdoor is het account onbruikbaar.

Verwijderen van het account heeft eea niet verholpen, wachtwoordreset ook niet.

Heb zelfs de suggestie aan de hand gedaan dat NS maar mijn gegevens invoert en het account activeert en mij vervolgens de gegevens toemailt waardoor ik weer gewoon mijn reishistorie en facturen kan raadplegen...
Hé, dezelfde discussie als enige tijd geleden. Dat had ik niet in de gaten. Ik heb eens flink wat topics gelezen over MijnNS en ben tot de conclusie gekomen dat het antwoord op al je vragen al 22 dagen geleden is gegeven. (In een ander topic weliswaar)
En als ik me NU al houd aan die conventie??

Wil best een wachtwoordreset weer uitproberen, maar ik log dus NU al in met een wachtwoord wat daaraan voldoet...
En als ik me NU al houd aan die conventie??

Wil best een wachtwoordreset weer uitproberen, maar ik log dus NU al in met een wachtwoord wat daaraan voldoet...


Wederom wachtwoordreset gedaan (nu met langer wachtwoord), maar schiet geen biet op (blijf nog steeds hangen in controlescherm van mijn NAW gegevens...
Ik heb zowel Treingebruiker als keesdelange inmiddels in contact gebracht met onze IT-experts om te kijken waar het probleem ligt.
Heb een speciaal e-mailadres gehad maar ook deze reageren niet op mijn uitgebreide mail (van 5 dagen geleden, hoeveel tijd heb je nodig??) met wat ik al allemaal gedaan heb.

Wordt het wel een beetje zat. Een bedrijf wat 10 duizenden klanten heeft en zoiets nog niet voor elkaar kan krijgen ook na ruim een maand de tijd te hebben gehad...
Zeer spijtig dit te lezen Treingebruiker en goed dat je er melding van maakt. Ik zal collega Chiel eens vragen of hij hier achteraan kan gaan.
Waarom heb ik dit e-mailadres gehad dan? Geen eens een automatische reply in de trant van e-mail ontvangen oud DUS ik vind het niet raar dat ik NIET weet waar ik aan toe ben...

Daarbij snap ik echt wel dat ik niet de enige NS-gebruiker ben, maar wel vreemd dat ik geen indicatie heb gekregen van EN waar 'men' mee bezig is OF hoe lang 'men' denkt nodig te hebben het eea op te lossen...
Daarbij snap ik echt wel dat ik niet de enige NS-gebruiker ben, maar wel vreemd dat ik geen indicatie heb gekregen van EN waar 'men' mee bezig is OF hoe lang 'men' denkt nodig te hebben het eea op te lossen...
Inmiddels 2 maanden geleden en nog STEEDS geen oplossing. Heel veel heen en weer gemaild (inclusief screendumps, suggesties e.d.) maar nada resultaat. Inmiddels is mijn vertrouwen in de ICT afdeling van NS dermate geslonken dat ik eraan zit te denken om NS te vragen om mijn facturen maar weer gewoon ouderwets op te sturen per brief...
Reputatie 7
Ik heb Chiel NS op de hoogte gebracht. Wat vervelend dat het probleem nog niet is opgelost. Chiel zal in de namiddag contact met jou proberen op te nemen.
Bedankt, want ik snap nog niet waarom het niet werkt (al is het maar via mijn al lang gedane suggestie: jullie/NS maken het account aan EN activeren het eea en vervolgens sturen jullie mij het wachtwoord wat ik dan zelf weer kan veranderen...)
Ik heb Chiel NS op de hoogte gebracht. Wat vervelend dat het probleem nog niet is opgelost. Chiel zal in de namiddag contact met jou proberen op te nemen.

Natuurlijk is dit nog niet gebeurd..., niet vreemd dat ik steeds meer ga denken dat NS mensen als Timo Hughes wel de aandacht geven maar de 'gewone man' niet.
ChielNS ziek, persoonlijke omstandigheden of duurt de namiddag langer dan 2 dagen??
Ik heb even gekeken, Treingebruiker.

Chiel is gelukkig niet ziek maar is een paar dagen vrij. Zondag is hij weer aanwezig op het Forum 🙂
Bij mij ook mijn account verwijderd. Nu een nieuw account aangemaakt en geactiveerd. Nu de melding:
Er is een fout opgetreden
We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS, probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice...
zucht

Is er daadwerkelijk een technisch probleem, of alleen met mijn account?
Ik heb even gekeken, Treingebruiker.

Chiel is gelukkig niet ziek maar is een paar dagen vrij. Zondag is hij weer aanwezig op het Forum :)


Maar hij zou een paar dagen geleden iets van zich laten horen (waarschijnlijk om mee te delen dat er nog niks bekend is)

Vergeef m'n ironie, maar het lijkt me duidelijk waarom ik not amused ben...
Excuses voor het ontbreken van een tijdige update. We hebben dit topic onder onze aandacht en ik stuur vandaag een reminder.
Hi Danny,

I sent my details to you in the private message on last Thursday. Do you have any information what the problem is about?

Regards
Zou je mij in een privébericht wat meer toelichting willen geven Kees? Dan ga ik hier achteraan!
Sinds begin van maart 2017 kan ik niet meer inloggen bij Mijn NS.
Ik heb dit vele keren besproken met medewerkers van de klantenservice maar geen enkele oplossing is succes vol geweest.
Dit is ook aan de orde geweest op NS service forum, maar ook daar is geen oplossing uit gekomen.

Het probleem is, als ik wil in loggen kom ik bij formulier dat ingevuld moet worden (zie screenshot) maar verder dan bevestigen kom ik niet.
Ook heb ik pogingen gedaan op verschillen browsers,pc’s en plaatsen maar niets lukt.

Mijn OV kaart nummer is 3528 **** **** ****
Op naam van C.J.G. de Lange
Reputatie 7
Geen dank, het heeft heel lang [lees: te lang] geduurd, maar dan heb je ook wat. Bedankt voor jouw volhardendheid en betrokkenheid. Zonder was het waarschijnlijk nog niet gelukt.

Voor de meelezers: Het probleem van Kees' account was heel complex, waardoor er tot op de codering van zijn MijnNS account uitgezocht moest worden wat er gedaan kon worden. Uiteindelijk is dit gelukt door een compleet nieuw account te maken voor Kees.
FYI this bug is still alive after one year. I have tried to complete my registration with two different email addresses with a dozen different browsers running on different operating systems. No luck so far, I always get stuck on the 'Controleer uw gegevens' page. Is there a known solution?

Best Regards,
Gym

Reageer