beantwoord

Mijn NS werkt niet meer

  • 27 maart 2017
  • 63 reacties
  • 2283 Bekeken


Toon eerste bericht

63 reacties

MijnNS-account is eergisteren verwijderd.Het verhaal gaat verder, heb ruim een dag gewacht met het opnieuw aanmaken van een nieuw account en wat schets mijn verbazing: 'Dit e-mailaccount is al in gebruik' melding.

Hoezo is het account verwijderd? Dus maar weer bellen naar de NS klantenservice (want antwoorden op vragen in dit forum nog steeds niet van de moderatoren...). Ook de betreffende medewerker kreeg de melding bij het aanmaken van een nieuw account op het e-mailadres. Zou NS twee verschillende databases hanteren? Het eea wordt doorgespeeld naar de ICT afdeling. Nou maar hopen dat het wel goed gaat...
En ja hoor,

wil vanochtend weer inloggen WEER hetzelfde probleem.

Zucht en natuurlijk nog geen antwoord van de moderatoren...
Het eea doet het weer alleen is mijn geboortedatum nu verkeerd, helaas kan ik dat niet zelf wijzigen...
2 keer contact gehad (telefonisch), waarvan 1 keer wachtwoord reset (wat gek genoeg goed door het systeem geregistreerd wordt en waarvan een bevestigingsmail binnenkomt, maar de loop van persoonsgegevens blijft...)
Klopt, op dat idee was ik ook al gekomen 3 verschillende browsers en op 4 verschillende pc geprobeerd, het resultaat was telkens het zelfde. Mijn account is al 3 x door de NS verwijderd zodat ik een nieuw account kon aanmaken, ook dit leverde niets op. Ik denk dat ik maar op geef.

Belooft niet veel goeds...
Zou jij me ook een privébericht willen sturen? Misschien hebben jullie hetzelfde probleem. Mocht ik er toch niet uitkomen, kan ik jullie cases samen intern doorzetten. Misschien is het dan makkelijker om het probleem te achterhalen.
Inmiddels zijn we een week verder en is er voor mij nog niets veranderd. Is er al enig zicht op een oplossing?


Belooft niet veel goeds...
Helaas hier loop ik ook tegenaan (gegevens zijn allang bekend, verschillende browsers geprobeerd maar blijft steken in tab gegevens controleren)... Help ik wil gewoon mijn facturen kunnen raadplegen.
Zou jij me ook een privébericht willen sturen? Misschien hebben jullie hetzelfde probleem. Mocht ik er toch niet uitkomen, kan ik jullie cases samen intern doorzetten. Misschien is het dan makkelijker om het probleem te achterhalen.
Inmiddels zijn we een week verder en is er voor mij nog niets veranderd. Is er al enig zicht op een oplossing?
Dag Thiver, wat vervelend dat het bij jou ook vastloopt.

Zou jij me ook een privébericht willen sturen? Misschien hebben jullie hetzelfde probleem. Mocht ik er toch niet uitkomen, kan ik jullie cases samen intern doorzetten. Misschien is het dan makkelijker om het probleem te achterhalen.

Ik heb trouwens een kleine aanpassing gemaakt in je bericht. Hoewel ik je frustratie heel goed begrijp, heb ik een krachtterm uit je bericht gehaald.
Hé, dat klinkt bekend. Dat is namelijk precies het probleem waar ik al weken tegenaan loop... en dat nog altijd niet is verholpen. :@
Na het inloggen kom ik uit op een pagina met 'Welkom bij Mijn NS' en een formulier waarin ik mijn persoonlijke gegevens kan invullen. Dat is nergens voor nodig (want dat heb ik lang geleden al gedaan), maar als ik het invul, kom ik uit op een pagina waar alle gegevens netjes op een rij staan en ik deze kan bevestigen. Vervolgens kom ik uit op exact op dezelfde pagina. En ik kan vervolgens blijven bevestigen, maar ik blijf steken op deze pagina. Net zoals Kees heb ik al zo'n beetje alles geprobeerd wat mogelijk is: andere browser, ander netwerk, cookies verwijderden... Niets helpt.
Helaas loopt de hulpverlening vooralsnog net zoals bij Kees. Ik heb er diverse keren met NS-medewerkers over gechat, maar niemand heeft enig idee hoe dit probleem kan worden verholpen. Op een zeker moment werd geopperd dan maar de volledige account te verwijderen, waarna ik een nieuwe kon aanmaken. Dit is blijkbaar makkelijker gezegd dan gedaan, want iedere keer als mijn account wordt verwijderd (waarvan ik een bevestigingsmail krijg), blijkt enkele dagen later dat de account nog steeds bestaat. Bij het aanmaken van een nieuwe account krijg ik namelijk de melding dat mijn e-mailadres al in gebruik is en het is ook prima mogelijk een nieuw wachtwoord voor mijn account op te vragen, opnieuw in te loggen en weer bij dat ******* persoonsgegevenscherm uit te komen...
Goedenavond keesdelange, en welkom op het forum.

Zou ik misschien nog even mogen kijken, voor je de handdoek definitief in de ring gooit? Zou je mij je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en e-mailadres voor je Mijn NS account toe willen sturen in een privébericht? Dat doe je door op mijn naam te klikken.
Klopt, op dat idee was ik ook al gekomen 3 verschillende browsers en op 4 verschillende pc geprobeerd, het resultaat was telkens het zelfde. Mijn account is al 3 x door de NS verwijderd zodat ik een nieuw account kon aanmaken, ook dit leverde niets op. Ik denk dat ik maar op geef.
Probeer eens een andere browser en als het dan nog niet werkt een andere computer. Als het op de andere computer, of via een ander netwerk, ook niet lukt, zal het waarschijnlijk aan uw account liggen.

Reageer