Mijn NS werkt niet meer | NS Community
beantwoord

Mijn NS werkt niet meer

  • 27 March 2017
  • 63 reacties
  • 2329 Bekeken

Sinds 3 maanden kan ik niet meer inloggen bij mijn NS. ik heb al 7 x klantenservice aan de lijn gehad maar er is nog steeds niets opgelost.
Telkens blijf ik steken bij Mijn persoonsgegevens controleren, de tap bevestigen werkt niet.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 6 December 2017, 17:43

Bekijk origineel

63 reacties

Heb een speciaal e-mailadres gehad maar ook deze reageren niet op mijn uitgebreide mail (van 5 dagen geleden, hoeveel tijd heb je nodig??) met wat ik al allemaal gedaan heb.

Wordt het wel een beetje zat. Een bedrijf wat 10 duizenden klanten heeft en zoiets nog niet voor elkaar kan krijgen ook na ruim een maand de tijd te hebben gehad...
Zeer spijtig dit te lezen Treingebruiker en goed dat je er melding van maakt. Ik zal collega Chiel eens vragen of hij hier achteraan kan gaan.
Nog steeds gehoord van Chiel, evenmin van IT **e-mailadres verwijderd door moderator**
Is er nog iemand mee bezig (of is het ontwikkelen van een Android app waarmee sommige gebruikers mee kunnen in-en uitchecken belangrijker??
Ik zal het met Treingebruiker in zijn eigen topic blijven bespreken. Het spijt me dat ik niet zo snel kan reageren als hij verwacht, ik ben afhankelijk van feedback die niet zo snel komt als we allemaal zouden willen.
Waarom heb ik dit e-mailadres gehad dan? Geen eens een automatische reply in de trant van e-mail ontvangen oud DUS ik vind het niet raar dat ik NIET weet waar ik aan toe ben...

Daarbij snap ik echt wel dat ik niet de enige NS-gebruiker ben, maar wel vreemd dat ik geen indicatie heb gekregen van EN waar 'men' mee bezig is OF hoe lang 'men' denkt nodig te hebben het eea op te lossen...
Daarbij snap ik echt wel dat ik niet de enige NS-gebruiker ben, maar wel vreemd dat ik geen indicatie heb gekregen van EN waar 'men' mee bezig is OF hoe lang 'men' denkt nodig te hebben het eea op te lossen...
Even een update voor de meelezers: Chiel en Treingebruiker zijn via privécontact met dit probleem bezig. Er wordt dus aan gewerkt!
Inmiddels 2 maanden geleden en nog STEEDS geen oplossing. Heel veel heen en weer gemaild (inclusief screendumps, suggesties e.d.) maar nada resultaat. Inmiddels is mijn vertrouwen in de ICT afdeling van NS dermate geslonken dat ik eraan zit te denken om NS te vragen om mijn facturen maar weer gewoon ouderwets op te sturen per brief...
Reputatie 7
Ik heb Chiel NS op de hoogte gebracht. Wat vervelend dat het probleem nog niet is opgelost. Chiel zal in de namiddag contact met jou proberen op te nemen.
Bedankt, want ik snap nog niet waarom het niet werkt (al is het maar via mijn al lang gedane suggestie: jullie/NS maken het account aan EN activeren het eea en vervolgens sturen jullie mij het wachtwoord wat ik dan zelf weer kan veranderen...)
Ik heb Chiel NS op de hoogte gebracht. Wat vervelend dat het probleem nog niet is opgelost. Chiel zal in de namiddag contact met jou proberen op te nemen.

Natuurlijk is dit nog niet gebeurd..., niet vreemd dat ik steeds meer ga denken dat NS mensen als Timo Hughes wel de aandacht geven maar de 'gewone man' niet.
ChielNS ziek, persoonlijke omstandigheden of duurt de namiddag langer dan 2 dagen??
Ik heb even gekeken, Treingebruiker.

Chiel is gelukkig niet ziek maar is een paar dagen vrij. Zondag is hij weer aanwezig op het Forum 🙂
Bij mij ook mijn account verwijderd. Nu een nieuw account aangemaakt en geactiveerd. Nu de melding:
Er is een fout opgetreden
We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS, probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice...
zucht

Is er daadwerkelijk een technisch probleem, of alleen met mijn account?
Ik heb even gekeken, Treingebruiker.

Chiel is gelukkig niet ziek maar is een paar dagen vrij. Zondag is hij weer aanwezig op het Forum :)


Maar hij zou een paar dagen geleden iets van zich laten horen (waarschijnlijk om mee te delen dat er nog niks bekend is)

Vergeef m'n ironie, maar het lijkt me duidelijk waarom ik not amused ben...
Excuses voor het ontbreken van een tijdige update. We hebben dit topic onder onze aandacht en ik stuur vandaag een reminder.
Reputatie 7
Ik heb het topic inmiddels in mijn beheer en zal voor Treingebruiker gaan kijken wat het probleem achter deze vervelende situatie kan zijn. Ik zal mijn update blijven plaatsen in het andere topic, Treingebruiker, zodat de berichtgeving overzichtelijk wordt.

@Keesdelange Mocht jij nog actie van onze kant verwachten, lees ik dit graag terug in dit (jouw!) topic. Dan kan ik jouw situatie meteen hierin meenemen.
Ik heb 4 weken geleden (een beet je laat) een e-mail naar het opgegeven adres van de IT afdeling gestuurd, maar tot nu toe nog reactie ontvangen en het probleem is er nog steeds
Reputatie 7
Zou je mij in een privébericht wat meer toelichting willen geven Kees? Dan ga ik hier achteraan!
Zou je mij in een privébericht wat meer toelichting willen geven Kees? Dan ga ik hier achteraan!
Sinds begin van maart 2017 kan ik niet meer inloggen bij Mijn NS.
Ik heb dit vele keren besproken met medewerkers van de klantenservice maar geen enkele oplossing is succes vol geweest.
Dit is ook aan de orde geweest op NS service forum, maar ook daar is geen oplossing uit gekomen.

Het probleem is, als ik wil in loggen kom ik bij formulier dat ingevuld moet worden (zie screenshot) maar verder dan bevestigen kom ik niet.
Ook heb ik pogingen gedaan op verschillen browsers,pc’s en plaatsen maar niets lukt.

Mijn OV kaart nummer is 3528 **** **** ****
Op naam van C.J.G. de Lange
Reputatie 7
Inmiddels ben ik bezig voor Kees om zijn MijnNS-account via een IT'er weer werkend te maken.
Hallo Thomas.
Het is gelukt mijn NS werkt weer, de oude accounts zijn verwijderd en er is nieuw aan gemaakt. Moest alleen nog even een wachtwoord aanvragen maar werkt het .

Bij deze dank voor de moeite.
Kees
Reputatie 7
Geen dank, het heeft heel lang [lees: te lang] geduurd, maar dan heb je ook wat. Bedankt voor jouw volhardendheid en betrokkenheid. Zonder was het waarschijnlijk nog niet gelukt.

Voor de meelezers: Het probleem van Kees' account was heel complex, waardoor er tot op de codering van zijn MijnNS account uitgezocht moest worden wat er gedaan kon worden. Uiteindelijk is dit gelukt door een compleet nieuw account te maken voor Kees.
FYI this bug is still alive after one year. I have tried to complete my registration with two different email addresses with a dozen different browsers running on different operating systems. No luck so far, I always get stuck on the 'Controleer uw gegevens' page. Is there a known solution?

Best Regards,
Gym
Hi Gym. Welcome to the Community.

Have you tried deleting the browser history and cookies and trying again? Are you getting an error on the page or is the next page just not loading? If you can please send us a screenshot.

Reageer