beantwoord

Mijn NS werkt niet meer

  • 7 januari 2020
  • 7 reacties
  • 421 Bekeken

Mijn NS vraagt om mijn persoonsgegevens en blijft nu hangen op het tabblad controleren. Ik vraag me af waarom deze vraag opeens gesteld wordt terwijl ik al een jaar gebruik maak van mijn NS business card.

Nu kan ik niet meer inloggen en mijn gegevens bekijken. Het lijkt dezelfde issue te zijn als de volgende gevallen:

https://community.ns.nl/mijn-ns-53/mijn-ns-werkt-niet-meer-33682 

https://community.ns.nl/mijn-ns-53/mijn-ns-werkt-niet-meer-30198

 

icon

Beste antwoord door Jouke NS 7 januari 2020, 13:48

Hallo Chan_1 en welkom bij de NS Community. 

Zoals je wellicht ook in andere topics hebben we momenteel te maken met een storing in onze systemen. Hierdoor werken heel veel onderdelen van onze website niet, waaronder het bestellen van een abonnement en alles wat met het Mijn NS account te maken heeft. We werken hard aan een oplossing. 

Bekijk origineel

7 reacties

“Helaas is deze service niet beschikbaar”

Zo te zien zijn ze er mee bezig. 

Hallo Chan_1 en welkom bij de NS Community. 

Zoals je wellicht ook in andere topics hebben we momenteel te maken met een storing in onze systemen. Hierdoor werken heel veel onderdelen van onze website niet, waaronder het bestellen van een abonnement en alles wat met het Mijn NS account te maken heeft. We werken hard aan een oplossing. 

ik kan ook niet bij mijn reishistorie. Is er nog steeds storing?

Hoi Regen600901, welkom bij de NS Community!

Helaas wel, mijn excuses. 

hoe kan ik mijn reactie verwijderen?

Het verwijderen van een reactie is niet mogelijk.

Hoi Regen600901, welkom bij de NS Community!

Helaas wel, mijn excuses. 

Misschien een idee om dit ook even op na.nl te melden.  Graag dit idee niet alleen doorzetten maar ook even achterna bellen dat het ook daadwerkelijk geregeld wordt.

 

Reageer