beantwoord

Mijn NS werkt niet, pagina blijft leeg

Beste NS,

Bij het inloggen op mijn ns blijft de de pagina leeg. enkel de titelbalk en de standaard footerbalk verschijnen.
mijn vrouw dacht ergens gelezen te hebben dat het gerelateerd is aan een wijziging van de site na aanleiding van de AVG-wet?
vooral ook omdat ik al meer dan een jaar niet ben ingelogd.

het is voor mij belangrijk dat dit snel opgelost kan worden, omdat ik schijnbaar een factuur bij jullie heb openstaan waarvan ik inmiddels boetes heb ontvangen. ik kan echter niet de factuur betalen, omdat ik niet bij de factuur kan omdat mijn ns niet werkt.

hopelijk een herkenbaar probleem waarvan de oplossing al in de kast ligt.

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Iris NS 3 juni 2019, 13:28

Welkom bij onze NS Community, PCramer :)

Wat jammer om te lezen dat het inloggen niet goed gaat. Het zou misschien zo kunnen zijn dat, doordat je lang niet meer ingelogd hebt, je bij ons nog in het "oude MijnNS-systeem" geregistreerd staat. Ik wil je adviseren om dit na te vragen bij onze klantenservice. Ook kan mijn collega je dan helpen met het informeren over openstaande bedragen. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

13 reacties

Welkom bij onze NS Community, PCramer :)

Wat jammer om te lezen dat het inloggen niet goed gaat. Het zou misschien zo kunnen zijn dat, doordat je lang niet meer ingelogd hebt, je bij ons nog in het "oude MijnNS-systeem" geregistreerd staat. Ik wil je adviseren om dit na te vragen bij onze klantenservice. Ook kan mijn collega je dan helpen met het informeren over openstaande bedragen. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Hoi Iris,

bedankt voor je reactie. is het mogelijk een belafspraak in te plannen, want zowel de chat als telefonische helpdesk zijn al twee dagen overbelast of weet je wanneer op de dag het wat rustiger is?

zoals gezegd zit er een incasso bureau in mijn nek te hijgen dus ik zou het graag vandaag of morgen opgelost hebben
Is het inmiddels gelukt om onze Klantenservice te bereiken, PCramer?

Onze chat is regelmatig erg druk. Wanneer je ons via de chat een bericht stuurt kan de wachttijd oplopen tot ongeveer een uur. 😓 De gemiddelde wachttijd aan de telefoon verschilt nogal per dag. Op het moment dat ik deze reactie plaats staan er bijvoorbeeld geen mensen in de wacht. Mocht je er toch niet doorkomen wil ik je vragen om mij via een privébericht een bericht te sturen met daarin je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik kijk dan graag even met je mee!
Hier hetzelfde probleem sinds gisteren, en ik log minimaal maandelijks in. Al verschillende browsers geprobeerd, klantenservice aan de telefoon kan me ook niet verder helpen. Is er een storing oid?
Hoi ElineK. Welkom bij de Community.

Heb je in de browser die je gebruikt al geprobeerd je cache te legen en eventueel de cookies en historie te verwijderen? Er is geen storing bekend. Zelf kan ik ook zonder problemen inloggen en zijn de pagina's op Mijn NS compleet.

Laat je weten of het uiteindelijk gelukt is?
Badge +3
Er is onlangs het een en ander gewijzigd in Mijn NS.

Je ziet in de balk wél je gebruikersnaam (het poppetje) dus bent succesvol ingelogd.

Cache en eventuele cookies verwijderen zou het op moeten lossen. Een keer uitloggen (voor zover dat lukt) en opnieuw inloggen zou ook voldoende moeten zijn.
Inmiddels had een NS collega donderdag gereageerd via de Facebook Messenger - dat het zou liggen aan de koppeling van mijn account met een ander accountnummer dat niet meer bestaat (?). Dus mijn NS account is nu verwijderd, ik zou binnen 24 uur een nieuwe kunnen aanvragen. Dat lijkt nu echter ook niet te werken: ik kan niet meer inloggen (want account verwijderd?), maar ook geen nieuw account aanvragen met mijn mailadres ('Dit emailadres is al in gebruik').

Supervervelend, en de tegenstrijdige berichten helpen ook niet. Hopelijk kan iemand me snel verder helpen!
Het beste wat je kunt doen is ons weer een bericht op Facebook messenger sturen en de link van je topic even meesturen. Mogelijk is jouw e-mailadres nog bekend in een ouder systeem. Dit wil nog wel eens voor problemen zorgen.
Goedenavond,

Ook ik heb exact hetzelfde probleem als dat ElineK hierboven aangegeven heeft.

Ik heb via de NS-chat inmiddels meerdere keren contact gehad waarbij ook gezegd is dat mijn account zou worden verwijderd. Een dag later kon ik niet meer inloggen, maar ook geen nieuw account aanmaken want mijn mailadres is al in gebruik. Kon wel een nieuw wachtwoord aanvragen, maar ben daarmee weer terug bij af (leeg scherm na inloggen).
Aangezien ik geen facebook/twitter account heb, via de chat steeds meer dan een uur moet wachten en ook niet gewoon een mail kan sturen hoop ik dat er nu snel een oplossing komt. Schijnbaar ben ik niet de enige. Mijn facturen worden automatisch geïncasseerd, maar ik kan bv. niet eens checken of het bedrag klopt. Graag z.s.m. een oplossing hiervoor! En niet via chat, twitter of facebook.

Alvast bedankt!
Welkom bij de Community MJD2c.

Wij hebben momenteel nog 2 systemen waarin Mijn NS accounts geregistreerd staan. Ik heb het vermoeden dat je account alleen in ons nieuwe systeem is verwijderd en vervolgens niet uit het oude systeem is gehaald waardoor je e-mailadres nog steeds als 'in gebruik' geregistreerd staat.

Ik kijk graag even met je mee. Zou je mij via een privébericht je naam, adres, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres willen sturen? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Het issue wat betreft het account van MJD2c is opgelost. Zowel in ons oude systeem als ons nieuwe systeem stond nog een account welke was gelinkt aan een klantnummer dat niet meer bestond. Ik heb zowel in het oude als het nieuwe systeem het account verwijderd. MJD2c heeft daarna een nieuw account aangemaakt en gelukkig kunnen bevestigen dat deze nu naar behoren werkt 😀
Reputatie 4
Het issue wat betreft het account van MJD2c is opgelost. Zowel in ons oude systeem als ons nieuwe systeem stond nog een account welke was gelinkt aan een klantnummer dat niet meer bestond. Ik heb zowel in het oude als het nieuwe systeem het account verwijderd. MJD2c heeft daarna een nieuw account aangemaakt en gelukkig kunnen bevestigen dat deze nu naar behoren werkt 😀

Ik vind het hier niet zo erg, maar volgens mij is er een afspraak dat NS Moderators elkaars antwoorden niet meer gaan liken. (Iets met een slager die zijn eigen vlees keurt)
Opgelost! 🙂

Reageer