Mijn NS werkt voor geen meter.

  • 3 mei 2020
  • 6 reacties
  • 230 Bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Wederom heb ik een klacht over mijnns !

Na een bijna 4 maanden geen toegang te hebben gehad is dit nu eindelijk hersteld. 
Helaas kan ik geen van de facturen die in mijn persoonlijke omgeving staan inzien of downloaden. Ik vind dat NS ernstig tekort schiet in zijn dienstverlening waar het om mijn persoonlijke gegevens gaat.

Ik verwacht van NS dat ik vanaf heden de facturen als pdf in de e-mail ontvang. Ook van de facturen over januari 2020 tot en met heden wens ik een factuur in pdf. format te ontvangen.

Graag verneem ik van u per omgaande wat NS eraan gaat doen om een en ander zo snel mogelijk te herstellen.

M.vr.gr.
Liesbeth van Aalst


6 reacties

Badge

Hoi EFM1964, welkom op de NS Community. 

Wil je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met je voorletter(s), achternaam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mailadres? Graag kijk ik dan mee naar het probleem met je Mijn NS account.

Reputatie 7
Badge +3

Geachte heer, mevrouw,

Wederom heb ik een klacht over mijnns !

Na een bijna 4 maanden geen toegang te hebben gehad is dit nu eindelijk hersteld. 
Helaas kan ik geen van de facturen die in mijn persoonlijke omgeving staan inzien of downloaden. Ik vind dat NS ernstig tekort schiet in zijn dienstverlening waar het om mijn persoonlijke gegevens gaat.

Ik verwacht van NS dat ik vanaf heden de facturen als pdf in de e-mail ontvang. Ook van de facturen over januari 2020 tot en met heden wens ik een factuur in pdf. format te ontvangen.

Graag verneem ik van u per omgaande wat NS eraan gaat doen om een en ander zo snel mogelijk te herstellen.

M.vr.gr.
Liesbeth van Aalst


Facturen zijn alleen in te zien via de website en niet via de app. Logt u in via de website?

 

Beste Super User,

dank voor je antwoord. Ja, ik ben daarvan op de hoogte. Net als u reis ik nu even niet om onze helden de ruimte te geven, maar ik ben een doorgewinterde OV reiziger (sinds 2002 t/m heden 5 dagen p.w. op en neer naar Eindhoven vanuit mijn woonplaats), dus ik ken echt wel het klappen van de zweep.

Ik heb heel lang niets aan te merken gehad op de dienstverlening en ik respecteer, bewonder alle medewerkers in het veld (i.e. de trein) die ons het reizen zo aangenaam mogelijk proberen te maken.

Alleen de bureaucratische rompslomp achter de schermen is met de invoer van het digitale tijdperk in gebreke en sinds ongeveer vorig jaar november (2019) zeer ernstig.

En dat, terwijl er legio bedrijven zijn die op eenzelfde digitale manier werken en waarbij je wel via een buitenlandse server in je persoonlijke omgeving kan komen.

Ik heb echter gewoon op mijn thuislaptop ingelogd en kan de facturen NIET inzien.

Badge

Update: ik heb inmiddels een privébericht ontvangen van EFM1964. Zodra ik aanvullende gegevens ontvangen heb, kan ik meekijken naar het Mijn NS account zelf.

Beste Superuser, dankzij de hulp van Mark kan ik mijn facturen weer inzien. Het was een kwestie van verkeerde koppeling.

Mark, nogmaals, maar nu in het openbaar: Bedankt 👍

Badge

Graag gedaan! Fijn dat we het hebben kunnen oplossen! 

Voor de meelezer: op het moment je geen facturen kunt inzien of wijzigingen kunt doorvoeren, denkt het account dat je niet de contractant bent van een abonnement waardoor je bepaalde bevoegdheden niet hebt. Soms is dat zo, maar vaak is er dan een probleem met de koppeling van het account aan het klantnummer in het systeem. Dit kan op verschillende manieren voorkomen. De Klantenservice kan kijken waar het probleem precies ligt en dan de juiste stappen zetten afhankelijk van waar het probleem zit. 

Reageer