Mijn NS wordt vernieuwd

  • 19 april 2017
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

Beste Forum gebruikers,

De laatste tijd kon ik niet zo goed bij Mijn NS. Ik wou mijn NS abonnement gaan upgraden van NS Dal Voordeel naar Traject Vrij. Maar dat ging niet. Ik krijg steeds de melding Access Denied voor mijn scherm en in elk geval via Firefox werkt het niet! Ik heb daarna ook met heel veel moeite Google Chrome geprobeerd en dat ging uiteindelijk wel. Maar toch bleef ik maar in het systeem proberen. Ik heb tweets naar de NS gestuurd, want ik vond het toch wel zo vreemd. Ik zat eerst mij af te vragen of het aan mijn provider kan liggen of aan mijn internetbeveiliging die ik via Ziggo heb gekregen. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Wat mij ook op viel dat hij steeds deze foute link automatisch gaat maken: http://www.ns.nl/selfservicesaml/consume . Ik ben afgelopen dagen als maar steeds bezig geweest , waaruit is gebleken dat Mijn NS wordt vernieuwd. Dat betekent dat er tijdelijk niet in Mijn NS kan worden ingelogd en dat hij daarom die foute link automatisch maakt. Helaas is de NS nog steeds bezig met vernieuwing en we moeten helaas alleen maar op wachten. Als je echt een nieuw abonnement wilt kan dat alleen via deze link: http://www.ns.nl/abonnementen. Het upgraden van goedkopere naar duurdere NS abonnementen gaat helaas niet tijdelijk via Mijn NS. De prognose is helaas nog onbekend tot hoe lang het gaat duren.

1 reactie

Is het je inmiddels al gelukt om weer in te loggen, Rhido NL?

Ik heb namelijk zojuist zelf geprobeerd in te loggen en dit lukt zonder problemen (Google Chrome / Internet Explorer 11). Na het inloggen zal een pop-up over de vernieuwing verschijnen waarna je kan klikken op 'Ga naar Mijn NS'.

Reageer