beantwoord

Mijn NS zakelijk geblokkeerd

• 29 november 2019
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Gisteren wilde ik inloggen op mijn NS zakelijk en wist het wachtwoord niet meer. Geen probleem, de NS stuurt een link en het wachtwoord was spoedig gewijzigd. Helaas had ik er nooit aan gedacht dat ik normaal hetzelfde account gebruik voor de NS app. Deze app blijft voor reisinformatie en verstoringen gewoon werken en geeft een melding dat er iets is foutgegaan met het ophalen van mijn reisgegevens. Ik heb er nooit bij stilgestaan dat dit kwam door die wachtwoord wijziging. Tot ik vanmorgen een mail krijg dat mijn account door meerdere foutieve inlogpogingen preventief 24 uur is geblokkeerd. Waarom geeft de app niet een duidelijke melding met een inlogscherm?

icon

Beste antwoord door Danny NS 29 november 2019, 10:14

Hoi Tjeert-Jan,

Het lijkt er helaas op dat de app uit zichzelf een aantal pogingen doet om in te loggen. Goed dat je dit aankaart, ik stuur dit door naar de betreffende afdeling. Mijn excuus voor het ongemak.

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Tjeert-Jan,

Het lijkt er helaas op dat de app uit zichzelf een aantal pogingen doet om in te loggen. Goed dat je dit aankaart, ik stuur dit door naar de betreffende afdeling. Mijn excuus voor het ongemak.

Reageer