beantwoord

Mijn NS Zakelijk werkt niet

  • 9 januari 2020
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Hallo NS,

Ik probeer al een aantal dagen mijn gemaakte reizen in te zien. Maar telkens word ik verwezen naar een foutmelding pagina. (ik heb onderaan de screenshots toegevoegd) Ik zag elders op het forum ook al dat er problemen waren, dus ik ga ervan uit dat dit gerelateerd is. Is er al iets van een indicatie van wanneer jullie denken dat deze problemen zijn opgelost?

Groetjes

 

 

icon

Beste antwoord door Mark NS 9 januari 2020, 11:58

Hoi nsreiziger2, welkom op de NS Community. 

Er is inderdaad een storing gaande. De grootste problemen zijn inmiddels gelukkig opgelost, maar op dit moment is reishistorie via Mijn NS nog niet beschikbaar. De verwachting op dit moment is dat je in de loop van de dag wel weer inzage hebt in je reishistorie. 

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi nsreiziger2, welkom op de NS Community. 

Er is inderdaad een storing gaande. De grootste problemen zijn inmiddels gelukkig opgelost, maar op dit moment is reishistorie via Mijn NS nog niet beschikbaar. De verwachting op dit moment is dat je in de loop van de dag wel weer inzage hebt in je reishistorie. 

Reageer