beantwoord

mijn produkten niet meer zichtbaar in mijn NS

• 15 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 348 Bekeken

Reputatie 6
Na omzetting begin vorige week van mijn Dal vrij abonnement 2e klas naar 1e klas is in mijn NS wel mijn OV kaart te zien met het juiste nummer in producten maar er hangen geen bijbehorende NS producten meer aan.
Alle andere informatie zoals reishistorie en gegevens zijn wel goed.
Op de OV side en op de kaart zelf staat het wel juist.
Ik heb gebeld met de NS service desk en daar was het advies de kaart te verwijderen en opnieuw in te voeren dit gedaan maar dit helpt niet.
De kaart en abonnement functioneren normaal.
Het probleem is dat ik nu niet online bij mijn NS producten kan en eventueel wijzigen daarvan
icon

Beste antwoord door Stijn NS 22 oktober 2018, 15:34

Update: Zoals Cornelis van den Berg in zijn laatste reactie al aangaf is het op dit moment een geval van afwachten. Ik vermoed dat het probleem te maken heeft met de wijziging, welke op 28 oktober wordt afgerond. Mijn huidige verwachting is dat het probleem vanaf die datum automatisch wordt verholpen door het afronden van de wijziging.
Bekijk origineel

6 reacties

Goedemiddag Cornelis van den Berg en welkom bij de NS Community!

Ik kijk graag even met je mee naar dit probleem en of ik de oorzaak kan achterhalen. Zou je mij daarvoor een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mail adres en OV-chipkaartnummer?

Heb je de OV-chipkaart onder '(Mijn) Producten' toevallig ook staan als 'Onbekende OV-chipkaart'?
Reputatie 6
Heb privé bericht verzonden.
Hier nog even vermeld voor meelezende forumleden dat onder producten de OV kaart verschijnt als persoonlijke kaart met het juiste nummer dus niet onbekend er hangen alleen geen NS producten aan
Reputatie 6
Dit topic staat tot begin volgende maand in wachtstand de oplossing of afloop laat ik hier nog weten.
Update: Zoals Cornelis van den Berg in zijn laatste reactie al aangaf is het op dit moment een geval van afwachten. Ik vermoed dat het probleem te maken heeft met de wijziging, welke op 28 oktober wordt afgerond. Mijn huidige verwachting is dat het probleem vanaf die datum automatisch wordt verholpen door het afronden van de wijziging.
Reputatie 6
Producten staan weer in mijn NS en inderdaad was het wachten op afronding
Bedankt Stijn voor het op weg helpen.
Fijn dat je er nu mee verder kunt, Cornelis!

Reageer