beantwoord

Mijn Reishistorie, foutmelding, geen data

• 20 March 2017
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

LS,

Al meer dan een week probeer ik dagelijks om via Mijn NS de Reis historie op te vragen om een claim in te dienen. Tot op heden eindigt dit in een foutmelding:

"Mijn reishistorie (trein)

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens."

Ik ga toch wel stellen dat na een week proberen ik het voldoende "Probeert u het later nog eens" heb gedaan.

Wat is er aan de hand NS, ligt de database back-end er weer eens uit en wanneer mag ik weer een claim indienen?

Alvast dank voor de response.
icon

Beste antwoord door Tochjo 20 March 2017, 11:44

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Dit probleem doet zich vaak voor als er nog een verlopen kaart aan de account gekoppeld is. Als dat bij u ook zo is, dan zal het probleem opgelost zijn als u de verlopen kaart bij Mijn producten uit Mijn NS verwijdert.
Dit probleem doet zich vaak voor als er nog een verlopen kaart aan de account gekoppeld is. Als dat bij u ook zo is, dan zal het probleem opgelost zijn als u de verlopen kaart bij Mijn producten uit Mijn NS verwijdert.

Het probleem doet zich ook voor bij een nog geldige kaart die aan het account gekoppeld is (tweede kaart, geldig tot medio 2019). Na het verwijderen van de bewuste kaart waren de gegevens weer in te zien.

Reageer